سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، تایید کرد که فصل آینده با لباس موناکو توپ نخواهد زد.

فابرگاس: بدترین سال عمرم را در موناکو گذراندم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فابرگاس فصل خوبی را در موناکو سپری نکرده و مصدومیت‌های متعدد دردسرهای بسیاری را برای او ایجاد کرده است. 
این بازیکن بیشتر طول این فصل را در روند درمان مصدومیت‌ها سپری کرد و و به همین دلیل تنها دو بار در ترکیب تیمش به میدان رفت. 
این ستاره سابق بارسلونا و چلسی تصمیم گرفته که پس از این شرایط دشوار به دوران حضورش در موناکو پایان داده و از این باشگاه جدا شود. 
فابرگاس در گفتگو با سو فوت در این باره اظهار داشت:«این نه تنها یکی از بدترین سال‌های دوران حرفه‌ای من بلکه بدترین سال زندگی‌ام بود چون وقتی در فوتبال خوشحال نیستم، در زندگی هم نمی‌توانم خوشحال باشم. من امسال بسیار آسیب دیدم و از نظر روانی و روحی نیز شرایط سختی را سپری کردم.»

این بازیکن با وجود تمام مشکلاتی که در یک سال اخیر داشته و مصدومیت‌های سختی که تجربه کرده همچنان تصمیمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال و آویزان کردن کفش‌هایش ندارد. 
او در این باره به سو فوت گفت:« صادقانه باید بگویم که تماس‌های بسیاری در چند هفته اخیر از سوی مربیان سابقم داشتم تا ببینند که آیا حاضر هستم به عنوان مربی به تیم آنها اضافه شوم یا خیر. اما امسال به حدی بد بود که من نمی‌توانم فوتبالم را اینطور تمام کنم، آن هم پس از دورانی که زحمت زیادی برای ساختنش کشیدم. می‌خواهم به بازی کردن ادامه دهم.»
فابرگاس با اشاره به مقصد بعدی خودش برای بازی اضافه کرد:«من از هر چیزی استقبال می‌کنم، فقط می‌خواهم از خودم لذت ببرم. جایش واقعا برای من اهمیتی ندارد. من پروژه جدیدی پیدا می‌کنم و خواهیم دید که آینده چه چیزی برای من در پی خواهد داشت.»