محرم نویدکیا امیدوار تیمش پس از تساوی مقابل استقلال و پیروزی برابر پیکان، پرسپولیس را هم در سیرجان شکست بدهد.

محرم و  چالش انتخاب ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از بازگشت سپاهان از رقابت‌های آسیایی آنها فرصت زیادی برای ریکاوری نداشتند و بلافاصله باید در نقش جهان با صدرنشین مسابقات دیدار می‌کردند. دیداری که البته برای سپاهانی‌ها اگرچه خوب شروع نشد، ولی تقریبا خوب تمام شد و آنها در شرایطی که دست بالاتر را نسبت به حریف تهرانی داشتند، با تساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کردند. 

چند روز بعد پیروزی برابر پیکان آرامش بیشتری پیش از پایان مسابقات به اردوی سپاهان تزریق کرد و حالا آنها به دنبال نمایش خوب و شاید حتی پیروزی مقابل پرسپولیس هستند که در بازی های اخیر عملکرد خوبی نداشته و رویایی قهرمانی ششم را خیلی دور می‌بیند. 

پیروزی برابر پرسپولیس از اهمیت بسیاری برای سپاهان برخوردار است و به همین جهت نیز محرم نویدکیا در روزی که مسعود ریگی را به دلیل محرومیت و محمدرضا مهدی زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، از تمام توانش برای پیروزی در مسابقه استفاده خواهد کرد. 

با این وصف ترکیب خط دفاعی و خط دروازه سپاهان مثل همیشه بدون تغییر خواهد ماند و برخلاف تغییرات زیادی که در بازی قبلی به دلیل عدم حضور سه عنصر دفاعی در ترکیب سپاهان شاهد بودیم، در این مسابقه با بازگشت نژاد مهدی شاهد همان خط دفاعی همیشگی خواهیم بود.

در خط میانی مهم ترین غایب مسعود ریگی است که سبب خواهد شد تا بار دیگر جلال علی‌محمدی و محمد کریمی در کنار سروش رفیعی تشکیل دهنده خط سه نفره میان تیم باشند.  

در نهایت به خط هجومی می رسیم که یکی دیگر از ابهامات همیشگی محرم نویدکیا وجود دارد. اینکه سجاد بازی کند یا شهریار و دیگری اینکه فرشاد احمدزاده در پست هافبک مورد استفاده قرار بگیرد یا وینگر چپ. در بازی رفت شهریار و سجاد با تصمیمی عجیب از سوی کادر فنی سپاهان هر دو روی نیمکت نششتند ولی این تصمیمی است که به نظر نمی رسد در بازی برگشت هم شاهد آن باشیم. اما همچنان ابهام در این بخش وجود دارد.  

یک احتمال دیگر هم بیرون گذاشتن جلال علی محمدی از ترکیب اصلی و اضافه کردن احمدزاده به خط میانی است تا فرصت حضور شهریار، سجاد و حسینی در کنار هم فراهم شود. 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

رشید مظاهری - امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.