یکی از فشرده‌ترین شنبه‌های فوتبالی فصل را در روز ۲۴ اردیبهشت پشت سر خواهیم گذاشت.

هشدار؛ احتمال پایان لیگ برتر در ساعت ۲۴!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" با نزدیک شدن به پایان فصل فوتبالی ۲۲-۲۰۲۱ رقابت‌ها در بیشتر کشورهای مطرح فوتبال، به اوج حساسیت رسیده و به‌غیر از آلمان و اسپانیا که قهرمان‌های خودشان را شناخته‌اند، بقیه کشورها هنوز مسابقاتشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شما مخاطبین گرامی می‌توانید تمامی رویدادهای مهم امروز فوتبال دنیا را به‌صورت لحظه‌به‌لحظه از سایت "ورزش سه" دنبال کنید تا در جریان آخرین اخبار و حواشی این دیدارهای جذاب قرار بگیرید. تنور فوتبال امروز از لندن تا خوزستان حسابی گرم است و جنگ آبی و قرمز برای کسب جام‌ها امشب هم‌ادامه دارد. از فینال اف‌ای‌کاپ در انگلیس تا رقابت موازی استقلال و پرسپولیس با فولاد و سپاهان.

در ادامه بعضی از رویدادهای مهم امروز را مرور می‌کنیم تا برنامه‌هایتان را برای تماشای این مسابقات تنظیم کنید.

* هوادار-فجرسپاسی، شهرخودرو-پیکان: ۱۸:۰۰

دو تیم فجر سپاسی و شهرخودرو این روزها کورس بسیار نزدیکی برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول دارند. شاگردان سرآسیایی باید در تهران به مصاف هوادارِ عنایتی بروند و شهرخودرو امیدوار است با توقف سپاسی و پیروزی خودش برابر پیکان بتواند به گرفتن نفت مسجد سلیمان در جدول امیدوار باشد.

* بایرلورکوزن - فرایبورگ: ۱۸:۰۰

اگرچه صعود لورکوزن به جام باشگاه‌های اروپا قطعی شده اما رقابت تنگاتنگ بین لایپزیگ و فرایبورگ برای کسب چهارمین سهمیه آلمان در این رقابت‌ها باعث شده تقابل امشب یاران سردار آزمون با فرایبورگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد تا در صورت لغزش لایپزیگ در گام آخر شانس فرایبورگ برای صعود به UCL زنده باشد.

* شفیلدیونایتد - ناتینگهام فارست: ۱۸:۳۰

با قطعی شدن صعود فولهام و بورنموث به لیگ جزیره، رقابت برای کسب سهمیه سوم صعود از چمپیونشیپ فوق‌العاده حساس شده و در اولین بازی پلی‌آف این رقابت‌ها امروز شفیلد و ناتینگهام به مصاف یک‌دیگر می‌روند.

* فولاد - استقلال: ۱۹:۴۵

فاصله 6 امتیازی استقلال با پرسپولیس در فاصله ۴ هفته تا پایان لیگ هم باعث نمی‌شود چیزی از اهمیت این بازی کم شود. رقابت مجیدی و نکونام به خودی خود تماشایی بوده، مخصوصا که پای جام هم در میان باشد. مجیدی که یک بار در حذفی به نکونام باخته، اصلا دلش نمی‌خواهد یک‌بار دیگر پای رسیدن به جام به نکو ببازد و همین موضوع باعث می‌شد یکی از حساس‌ترین باز‌ی‌های امشب در فولاد‌آرنا برگزار شود.

* لیورپول - چلسی: ۲۰:۱۵

فینال جام حذفی انگلستان احتمالا زیباترین مسابقه فوتبال امشب در سراسر جهان خواهد بود. شطرنج تاکتیکی کلوپ و توخل که در ۳۰۰ دقیقه بازی تا اینجای فصل برنده‌ای نداشته اما یک جام را برای کلوپ به‌همراه داشته درحالی امشب وارد راند چهارم و پایانی می‌شود که توخل و شاگردانش امیدوارند با برتری برابر لیورپول تنها جام باقی‌مانده برای خودشان را کسب کنند. در آن سو اما لیورپولی‌ها که شانسشان برای بردن لیگ بسیار کم شده تلاش می‌کنند با تکرار سرنوشت فینال اتحادیه امسال، بار دیگر آبی‌های لندن را شکست بدهند و راهشان برای فتح سه‌گانه هموار شود.

* پورتو - استوریل: ۲۱:۱۵

اگرچه قهرمانی پورتو در این فصل لیگ پریمیرا پرتغال قطعی شده اما انگیزه‌‌های مهدی طارمی برای ادامه دادن به روند فوق‌العاده‌ای که در بخش آمارهای فردی در پیش گرفته باعث می‌شود دیدار امشب این تیم برابر استوریل هم برای فوتبال‌دوستان ایرانی حساس دنبال شود.

* پرسپولیس - سپاهان: ۲۱:۵۰

جنگ تهران و اصفهان در زمین فوتبال به‌حدی در سال‌های اخیر بالا گرفته بود که کار به برگزاری بازی در زمین بی‌طرف کشید. یحیی گل‌محمدی اصلا دلش نمی‌خواد فاصله‌اش در صدر با استقلال از این که هست بیشتر شود و از طرف دیگر نویدکیا به‌خوبی می‌داند بردن پرسپولیس در بازی امشب می‌تواند تمام ناکامی‌های این فصل تیمش را از ذهن هواداران سپاهان پاک کند. دیدار امشب سپاهان و پرسپولیس به اندازه کل باز‌ی‌های هفته ۲۷ لیگ می‌تواند آبستن حوادث جالب و دیدنی باشد پس تماشای آن را به هیچ‌وجه از دست ندهید مخصوصا که در صورت پیروزی استقلال برابر فولاد و شکست سرخ‌پوشان برابر سپاهان تکلیف قهرمانی لیگ روشن می‌شود.

* مارسی - رن: ۲۳:۳۰

سه سهمیه مستقیم لیگ یک فرانسه برای چمپیونزلیگ باعث شده تا رقابت امشب رن رده پنجمی با مارسی رده دومی با فاصله‌ی 6امتیازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا جایی که حساسیت بازی پاری‌سن‌ژرمن از پیش‌ قهرمان شده برابر مون‌پولیه زیر سایه‌ی آن قرار بگیرد.