مدافع تراکتور می‌گوید از بازی جلوی هواداران تراکتور لذت می‌برد.

قادری: می‌خواهیم پرسپولیس را شکست بدهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرش قادری مدافع تیم تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما راجع به دیدار مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود و ذوب آهن هم تیم خوبی نشان داد. اما ما سعی کردیم که از این بازی حتما دست پر خارج شویم و آقای ساغلام هم بر اهمیت این بازی تاکید کرده بود و خداراشکر که یک امتیاز گرفتیم.

او در مورد دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: اول این را بگویم که خیلی خوشحالم تماشاگران در این بازی حضور خواهند داشت و آنها انگیزه زیادی به ما می‌دهند و در دو مسابقه‌ای که تماشاگران بودند هم توانستیم برنده شویم و امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد. بعد اینکه با تمام احترام به تیم پرسپولیس ما از این بازی فقط سه امتیاز می‌خواهیم.

وی در مورد بازی مقابل تماشاگران عنوان کرد: من سال‌های پیش مقابل تماشاگران تراکتور بازی کردم و می‌دانم چقدر این کار دشوار است. خوشحالم که حالا آنها را به‌عنوان حامی دارم و واقعا بازی جلوی آنها حس و حال دیگری دارد.

قادری درباره کار کردن با ساغلام گفت: آقای ساغلام مربی بزرگ و منضبطی است و در این مدت از نظر تاکتیکی هم تیم را ارتقا داده و فکر می‌کنم اگر بمانند سال بعد مدعی خواهیم بود.

مدافع تراکتور درباره بازی با سه دفاع گفت: من قبل از اینکه به تراکتور بیایم در تیم سیستم بازی کردم و با آن آشنا هستم. این فصل آقای سولدو هم همین چینش را انتخاب کرد و مشکلی با آن ندارم.