سرمربی شهر خودرو معتقد است که که تیمش فقط قطعه ای از پازل است و همیشه آن گوشه اهمیت زیادی ندارد.

 سید عباسی: بر حسب وظیفه مقابل سپاهان بازی می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو آخرین تلاش های خود را برای بقا انجام می دهد. این تیم فردا در یک دیدار سخت باید مقابل سپاهان در اصفهان به میدان برود. داود سید عباسی، صحبت های خود در نشست خبری پیش از این بازی را در حالی شروع کرد که قبل از او مدیررسانه شهرخودرو چند دقیقه ای به اشتباهات داوری اخیر علیه تیمش اشاره کرده و خواستار انتخاب داورانی شد که شهامت سوت زدن در لحظات حساس را داشته باشند.

سید عباسی با تمجید از تیم حریف صحبت های خود را شروع کرد: سپاهان از سال 80 تا الان یکی از قطب های فوتبال کشورمان است. بخاطر شخصیت، سازماندهی و طرفدارانی که دارد این تیم اگر هر سال برای قهرمانی بجنگد اصلا کار عجیب و غریبی انجام نداده است. من خودم یک سال افتخار بازی در سپاهان را داشتم و با اتمسفر آن آشنا هستم و می دانم که به حق است که این تیم برای قهرمانی بجنگد. هیچ کس شکی به تواناهایی سپاهان ندارد. این تیم مربی خوش فکری دارد که توانسته تفکرات فنی خود را به بازیکنان القا کند.

او صحبت های خود را با یک موضوع جالب ادامه داد: سپاهان فوتبال روان و زیبایی در اکثر بازی های خود به نمایش گذاشته و معمولا تیم غالب زمین بوده است. ما به این موضوع اشراف کامل داریم. بر حسب وظیفه باید فردا مقابل سپاهان بازی کنیم. از این نظر این را می گویم که شهرخودرو فقط قطعه ای از آن پازل است و همیشه در گوشه ها اهمیت زیادی ندارد. بچه های ما آمادگی کامل دارند. مشکلات زیادی داریم که مربوط به بحث های فنی و داخلی است با این وجود بازیکنانی داریم که با همه توان تلاش می کنند. 
بعضی موقع ها در بازی ها چه از نظر ایجاد موقعیت و گل های خورده شده خیلی بدشانس هستیم. روند اتفاقات معمولا به ضرر تیم ما بوده و این در چند هفته اخیر خیلی اذیت مان کرده است.البته فکر نمی کنم این خیلی اهمیت داشته باشد چون واقعا فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید. ما فردا امیدواریم بتوانیم مقابل تیم خوب سپاهان بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بچه ها از نظر آماده هستند و می دانیم که سپاهان هم با توجه به شرایطی که دارد با تمام قوا به میدان می رود.

سرمربی شهرخودرو با تمجید دوباره از عملکرد شاگردانش تاکید کرد: فقط اهل فن می تواند در مورد عملکرد بازیکنان من با وجود همه مشکلاتی که داشتیم و خیلی هایش اظهر من الشمس بوده نظر بدهد. آنها همه تلاش خود را کردند و از هر نظر ما در چند بازی اخیر شایسته بودیم. بزرگترین مشکل ما کسب نکردن امتیاز بود و در این مقوله به حق خودمان نرسیدیم.

سید عباسی صحبت های خود را با گریزی به داوری به پایان رساند: محروم و مصدومی نداریم و تنهای آرزوی ما این است که بهترین بازیکن فردا داور بازی بازی باشد. چون قابلیت های فنی تیم سپاهان بر همه آشکار است و ما هم انگیزه های خاص خودمان را داریم.