شهر خودرو این فصل با حواشی زیادی روبه‌رو شد که آخرین آن ترک اردوی تیم توسط بازیکنان خارجی بود.

 سید صالحی: بازی با فجر فینال و ۶ امتیازی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، با این حال مدیران تیم بعد از تغییر نام تیم در تلاش هستند با حفظ آرامش و نتیجه گیری در هفته‌های پایانی سهمیه مشهد را در لیگ برتر حفظ کنند.

سید مهدی سید صالحی، مدیر  تیم شهر خودرو در مورد وضعیت دو بازیکن سودانی که در نیم فصل به اردوی تیم ‌اضافه شدند گفت: یکی از بازیکنان سودانی نتوانست مراحل ایفمارک را به‌خوبی پشت سر بگذارد و دیگری هم مشکلات بین المللی داشت و نتوانست با ما ادامه بدهد و گویا دارد با پیکانی‌ها مذاکره می‌کند. فعلا هم کسی را به‌جای آن‌ها نمی‌گیریم.

سید صالحی در مورد محرومیت داود سیدعباسی هم این‌چنین توضیح داد: سرمربی ما یک جلسه محروم شده که این محرومیت به‌مدت ۶ ماه تعلیق شده است. در این مدت اگر مرتکب تخلفی شود این یک جلسه هم اعمال خواهد شد.

مدیر تیم شهر خودرو در مورد تغییر نام این تیم به شکل رسمی گفت: نام تیم ما الان شهر خودرو است. ما کمیسیون ماده ۵ را گرفتیم و نام تیم به شهر خودرو تغییر کرد. یکی دو ساعت مانده به شروع بازی قبلی ما مجوز پرونده را از استان خراسان رضوی گرفتیم و تیم به نام شهر خودرو است.

سیدصالحی در مورد تقابل شهر خودرو با فجر در هفته ۲۲ لیگ برتر افزود: خب سرمربی تیم تغییر کرده است. فجر قابل احترام و یکی دو رده از ما بالاتر است. این بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی است. زمین حافظیه شیراز وضعیت جالبی ندارد و نمی‌توانیم فوتبال چشم نوازی انجام دهیم ولی در مجموع ما یک فینال دیگر داریم و تمام تفکر‌مان این است بتوانیم با سه امتیاز از این بازی بیرون بیاییم.