سرمربی لسترسیتی به تمجید از عملکرد توماس توخل روی نیمکت چلسی پرداخته است.

توخل فوق‌العاده بوده؛ من طرفدارش هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی بر خلاف فصول گذشته جایگاهی در بین تیم‌های بالای جدول نداشته و این فصل تحت هدایت برندان راجرز دچار افت محسوسی شده است. آنها فردا شب در خانه حریف میهمان چلسی خواهند بود و برندان راجرز مدعی شد دیدار برابر این تیم در دور رفت، دشوارترین مسابقه لستر در طول فصل جاری بوده است.

برندان راجرز گفت: "من تحسین کننده واقعی چلسی و این باشگاه و عملکرد توماس توخل در این باشگاه هستم. من در واقع تا آنجا پیش می‌روم که بگویم آنها بهترین تیمی هستند که ما مقابلش بازی کرده‌ایم. زمانی که در اوایل این فصل برابر چلسی به میدان رفتیم، آنها در اوج آمادگی بوده و رقیب بسیار دشواری برای لستر محسوب می‌شدند. من در گذشته نیز گفته‌ام که حتی تیم هایی بزرگی مانند چلسی نیز به بازیکنان بزرگ خود نیاز دارند. در واقع این بازیکنان کلیدی یک تیم هستند که باعث می‌شوند شما بتوانید بالاترین سطح عملکرد خود را در میدان پیاده کنید.

مشکلات مدیریتی چلسی در طول فصل؟ تردیدی وجود ندارد که اتفاقاتی که در پشت صحنه رخ می‌دهد، باعث حواس پرتی یک تیم شده و تبدیل به یک چالش مهم برای شما می‌شود. اما من می‌دانم که چلسی یک سرمربی فوق العاده در اختیار دارد که از زمانی که هدایت این تیم را به‌عهده گرفته، عملکرد درخشانی ارائه داده است. آنها یک گروه کامل از بازیکنان خوب و استعدادهای بزرگ را در اختیار دارند."