میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چلسی تمجید کرد.

آرتتا: به بازیکنانم گفتم برای بازی در CL  باید ببرید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از سه شکست متوالی شب گذشته مقابل چلسی قرار گرفت و برای ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به برد در استمفوردبریج نیاز مبرم داشت؛ همین اتفاق هم رخ داد و شاگردان میکل آرتتا با ارائه یک نمایش فوق‌العاده چلسی را در خانه با نتیجه 4-2 شکسته داده تا هم امتیاز با تاتنهام در رده پنجم جدول قرار بگیرند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل چلسی گفت: "مسئله‌ای که در مورد این بازی خیلی دوست داشتم به روحیه تیم مربوط می‌شد. هنگامی که در بازی‌های خود شکست می خورید، مورد تنبیه و انتقاد قرار می‌گیرد اما من در مورد بازیکنان چنین ایده ای ندارم چرا که می دانم آنها دائما در حال پیشرفت هستند. ما در یک دربی آن هم خارج از خانه به پیروزی رسیدیم و من این شکل بردن را خیلی دوست داشتم.

قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که اگر می خواهید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنید، باید در چنین مسابقاتی به پیروزی دست پیدا کنید و همین اتفاق هم افتاد."

ادوارد انکیتا، ستاره جوان و انگلیسی آرسنال، در بازی شب گذشته موفق شد دو بار برای توپچی‌ها گلزنی کند. میکل آرتتا در تمجید از عملکرد این بازیکن گفت: "من درباره او همان چیزی را مطرح می‌کنم که همواره گفته‌ام؛ اگر در تمرینات تلاش و فروتنی او را نگاه کنید مطمئن می شوید که بالاخره اتفاق خوبی برایش رخ خواهد داد. در واقع اتفاقات فوق العاده برای افراد خوب رخ می دهد و انکیتا نیز از این قاعده مستثنی نبود."