دروازه‌بان آلومینیوم می‌تواند تیمش را در دیدار این هفته مقابل پیکان همراهی کند.

 پور حمیدی هنوز در تعقیب سید حسین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی که در ۲۷ مسابقه این فصل لیگ برتر ایران به میدان رفته و توانسته ۱۴ کلین‌شیت کند و فصل خوبی پشت سر بگذارد، این شانس را دارد تا در دو هفته پایانی به سید حسین حسینی، هم‌بازی سابق خود در استقلال برسد و به‌عنوان بهترین گلر معرفی شود.

در شرایطی که سید حسین حسینی تاکنون و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، توانسته ۱۵ کلین‌شیت(بدون احتساب ۱۰ دقیقه حضورش مقابل ذوب‌آهن) داشته باشد، پورحمیدی این شانس را دارد تا در صورت عدم محرومیت و نخوردن گل و همچنین باز شدن دروازه گلر استقلال، به آمار حسینی برسد.

کارت زردی که پورحمیدی در دقایق پایانی دیدار مقابل استقلال بخاطر اتلاف وقت دریافت کرد، موجب شد تا عنوان شود این گلر محروم شده و بازی هفته آینده برابر پیکان را از دست داده، اما دروازه‌بان آلومینیوم در دیدار برابر تیم سابق خود سومین کارت زرد این فصل‌اش را دریافت کرده است.

پورحمیدی که در هفته اول لیگ برتر بخاطر صادر نشدن کارت بازی نتوانست مقابل شهرخودرو مشهد به میدان برود، در ۲۷ بازی دیگر سه کارت گرفته و می‌تواند در دیدار آینده برابر پیکان و ثبت کلین‌شیت، به رکورد این فصل حسینی نزدیک شود.