ناصر الخلیفی، مالک پاری‌سن ژرمن تمایلی به روبه‌رو شدن با فلورنتینو پرز نداشته است.

فرار مالک PSG از رویارویی با فلورنتینو پرز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته جلسه‌ای دوستانه میان فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید و الکساندر چفرین، رئیس یوفا در فرانسه برگزار شده است. مطابق سنت همه ساله یوفا، روسای تیم‌های راه‌یافته به فینال لیگ قهرمانان در شب مسابقه نهایی دور هم جمع می‌شوند و امسال نیز این اتفاق رخ نداد.  گرچه در یک سال اخیر و بعد از پروژه سوپرلیگ رابطه بین یوفا و رئال مادرید به بدترین شکل ممکن رسیده، اما رسانه‌ها مدعی شد برخورد پرز و چفرین در جلسه دیشب گرم و دوستانه بوده است. 

حتی رئیس یوفا به تمجید از کیفیت رئال مادرید پرداخته و پیش بینی کرد کریم بنزما در سال 2022 برنده جایزه توپ طلا خواهد شد. همچنین پرز، هدیه‌ای به رئیس یوفا اهدا کرد تا رابطه این دو مرد قدرتمند فوتبال اروپا رو به بهبودی برود.

اما به نظر می‌رسد ناصر الخلیفی، مالک پاری‌سن ژرمن نیز به این مراسم دعوت بوده، اما تمایلی به روبه‌رو شدن با فلورنتینو پرز نشان نداده است. این مرد متمول قطری رابطه بسیار خوبی با یوفا دارد و غیبت او به‌خاطر مشکلات سال‌های اخیر با رئیس رئال مادرید بوده است. همین اخیرا پاری‌سن ژرمن بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کرده و این‌گونه ضربه بزرگی به رئال مادرید بزند. در سال‌های اخیر رابطه رئال مادرید و پاری‌سن ژرمن به‌شدت تیره و تار بوده و سر پروژه سوپرلیگ اروپا، این دو باشگاه تمام قد به مخالفت با یکدیگر پرداختند.