یوسف بهزادی، دروازه‌بان تیم شهر خودرو می گوید مدیران در شهر مشهد هیچ تلاشی برای بقای تیم شهر خودرو انجام ندادند و به نظر می رسید به سقوط تیم به دسته پایین‌تر راضی هستند!

بهزادی: اختلاف من و مدیریت سوءتفاهم است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه"، یوسف بهزادی که در دور برگشت به ترکیب تیم اضافه شد و در 3 بازی از 9 مسابقه دروازه اش را بسته نگه داشت، در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: در دیدار با پرسپولیس تمام وجودمان را گذاشتیم اما نشد که تیم بماند. ای کاش تیم شهر امام رضا (ع) در لیگ برتر می ماند ولی متاسفانه با مشکلاتی روبه‌رو بودیم که این اتفاق نیفتاد و فقط شرمنده هواداران شدیم، شرایط بدی است نمی دانم چه بگویم.

او در مورد سوء‌تفاهمی که بین او و مدیریت باشگاه شهر خودرو به وجود آمد، این چنین توضیح داد: بعد از بازی مصاحبه کردم و گفتم آقای حمیداوی زمین خورده و باید کمکش کرد و پشتش را خالی نکنیم. من خودم از سه سال پیش که در پدیده بودم از این تیم طلب دارم، چرا آقای اصولی و مسئولین مشهد پشت تیم را خالی کردند؟ در خیلی از شهرها شهردار و استاندار حامی تیم هستند. ما اصلا پاداش نمی‌خواستیم و فقط می خواستیم از نزدیک کنار ما باشند. آقای میثاقی هم در برنامه کل مصاحبه من را نشان نداد و فقط آن جایی را نشان داد که گفتم آب معدنی و زمین نیست و کادر مدیریت ناراحت شدند. همین جا باید بگویم منظورم به مدیریت نبود، همیشه گفتم در مشهد که جزو پولدارترین شهرها است کسی نبود به ما کمک‌ کند و استادیوم امام رضا(ع) را به فجر و رقیبان ما می دادند. به هر صورت امیدوارم در سال های بعد شاهد رشد تیم شهر خودرو باشیم، این تیم همان تیمی است که دو سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و حالا چنین بلایی سرش آمده است، حیف که اینگونه شد.