سرمربی آلومینیوم باید در هفته پایانی لیگ برتر تیمش را مقابل حریفی به میدان بفرستد که خاطرات شیرینی از آن دارد.

رحمتی به تیم خاطره ها رسید (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، آلومینیوم آخرین بازی خود در لیگ بیست و یکم را مقابل سپاهان برگزار خواهد کرد؛ این تیم روز پنج شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان شاگردان محرم نویدکیا خواهد بود.

این تقابل فارغ از نتیجه و حساسیت های معمول، یک تقابل بسیار ویژه در دل خود جای داده است. مهدی رحمتی، سرمربی جوان اراکی ها فردا تیمش را مقابل حریفی به میدان خواهد فرستاد که در دوران بازی سابقه پوشیدن پیراهن آن را دارد.

رحمتی در شروع دوران حرفه ای به واسطه درخشش در تیم فجرسپاسی، خیلی زود به چهره ای شناخته شده تبدیل شد و مورد توجه چند تیم سرشناس قرار گرفت. سپاهان در فصل ۸۴-۸۳ با پرداخت مبلغی قابل توجه، این بازیکن را بعد از چهار سال حضور در فجر به خدمت گرفت تا سید جوان به گران ترین بازیکن فصل تبدیل شود.

رحمتی عضو این تیم پرستاره و پرافتخار بود که یکی از درخشان ترین دوران تاریخ باشگاه سپاهان را رقم زد.

بی شک رحمتی 39 ساله (سمت چپ) در تمرینات آماده سازی تیمش برای بازی با سپاهان در گوشه ای از ذهنش به حدود 2 دهه پیش می اندیشد که به عنوان دروازه بانی جوان (سمت چپ - زمانی که 21 سال داشت) از فجر راهی تیم بزرگ سپاهان شده بود تا کنار ستاره های شاخص آن دوره بازی کند.

حضور اول رحمتی در سپاهان تنها یک فصل دوام داشت و او راهی استقلال شد. او اما درست در دوره ای که سپاهان به تیم اول فوتبال ایران تبدیل شده بود، به این تیم برگشت و توانست طی دو فصل، دو قهرمانی لیگ برتر با زردپوشان اصفهانی کسب کند. این گونه بود که سپاهان به تیمی ماندگار در دوران فوتبالی رحمتی تبدیل شد.

به واسطه این شرایط، بازی فردای سپاهان و آلومینیوم صحنه رویارویی مربی و ‌ تیمی خواهد بود که زمانی  (وقتی رحمتی بازیکن بود) زمانی در کنار هم، دورانی طلایی و پرجام کنار هم تجربه کرده اند. حال رحمتی در نخستین سال های مربیگری خود انگیزه های خاصی برای درخشش مقابل سپاهان دارد و همین موضوع او را به چهره ویژه بازی تبدیل می کند.