باشگاه سپاهان به مناسبت صدمین حضور سجاد شهباززاده در ترکیب سپاهان مراسمی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس برای این بازیکن برپا کرد.

چرا بازی پرسپولیس برای شهباززاده ویژه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شماره 9 طلا‌پوشان اصفهانی و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر اگرچه در این فصل نتوانسته درخشش لیگ بیستم را تکرار کند، ولی نامی بوده که محرم نویدکیا هیچ وقت نتوانسته روی آن خط بگیرد و به استثنای چند بازی شهباززاده همواره یکی از یازده بازیکن اصلی سپاهان بوده و تا پایان هفته بیست و هفتم نیزموفق به ثبت 5 گل شده است.

آخرین گل او اتفاقا یکی از ویژه‌ترین‌ها هم بود؛ گلی که روی پاس سروش رفیعی وارد دروازه پرسپولیس شد تا گل مشابه این دو بازیکن در ورزشگاه نقش جهان مقابل استقلال در بازی رفت لیگ بیستم که با پیروزی 2 گله زردپوشان اصفهانی تمام شد یادآوری شود.

اما گذشته از همکاری تمرین شده سروش و سجاد در ثبت گل، این صحنه یک نکته دیگر هم داشت و آن هم خنده‌های شیطنت‌آمیز و مرموز مهاجم سپاهان با چاشنی خنده پس از گلزنی بود و حرف‌هایی که او با گذاشتن دست چپ مقابل دهان برای جلوگیری از لب‌خوانی با هم‌تیمی‌هایش در میان می‌گذاشت؛ حرکات و حرف‌هایی که حالا شاید در اولین مصاحبه سجاد شهباززاده بتوان از این بازیکن درباره آن پرسید.

خنده‌های مرموز سجاد و هم‌تیمی‌هایش پس از باز شدن دروازه پرسپولیس.

اما نکته ویژه‌تر این مسابقه برای شهباززاده قدرددانی باشگاه سپاهان از او بود. مدیران باشگاه اصفهانی با وجود اینکه در سیرجان میهمان پرسپولیس بودند، از فرصت استفاده کردند و پس از سوت پایان بازی عکسی به یادگار به همراه سجاد شهباززاده گرفتند که او را با پیراهنی که پشتش عدد 100 نوشته است، نشان می‌دهد؛ پیراهنی که 100 بازی سجاد با پیراهن سپاهان را یادآوری می‌کند.

اما در واقع دیدار برابر پرسپولیس صد و هشتمین (108) بازی شهباززاده با پیراهن سپاهان بود؛ دیدارهایی که در 101 مسابقه آن حضور ثابت داشته و 34 گل و 16 پاس گل به نامش ثبت شده است تا مشخص شود بازیکن سابق استقلال توانسته خودش را به عنوان مهره‌ای کلیدی در سپاهان جا بیندازد.

شهباززاده در میانه لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و حالا نزدیک به چهار سال است که در این تیم حضور دارد. سال گذشته یکی از دغدغه‌های مدیران و کادر فنی سپاهان حفظ سجاد شهباززاده بود که از هر دو تیم پایتخت‌نشین پیشنهاد دریافت کرده بود. او ماند و البته در حضور شهریار مغانلو و تشابه پستی که این دو با هم دارند، هیچ یک نتوانستند عملکرد فصل گذشته‌شان را تکرار کنند. احتمالا یکی از جراحی‌های محرم نویدکیا در صورت ماندگاری در سپاهان هم همین خواهد بود که یا بتواند به روش مناسبی برای استفاده همزمان از این دو بازیکن برسد یا احتمالا اجازه یکی از آنها را صادر کند.