تیم فوتسال زنان عراق با سرمربی ایرانی خودش در کمپ تیم‌های ملی ایران اردو زده است.

اردوی تیم فوتسال زنان عراق در کمپ تیم ملی ایران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته تیم‌ملی فوتسال زنان عراق بطور جدی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان اردو‌ برپا کرده و درحال آماده‌سازی برای تورنمنت غرب آسیا است همچنین طبق شنیده‌ها این تیم قصد انجام دیدار دوستانه با یک تیم‌ منتخب از کشور ایران را هم دارد.

نکته تأمل برانگیز این است که کادرفنی تیم‌ملی عراق را شهرناز یاری و دستیاران ایرانی‌اش تشکیل می‌دهند و در حالی که از آخرین اردو تیم‌ملی فوتسال زنان کشورمان بیش از ۴ ماه می‌گذرد و در خصوص وضعیت آتی این تیم   و حتی قرارداد کادرفنی ‌اش تعیین تکلیف نمی‌شود، تیم‌ملی عراق با کادرفنی ایرانی در کمپ تیم‌های ملی کشورمان اردو برپا کرده است!

اتفاق جالب توجه دیگر در خصوص برپایی این اردو، حذف تصاویر دختران فوتسالیست از دیوار کمپ است که با انتشار تصاویر تمرین تیم‌ملی عراق، آنها را آزرده خاطر کرده است.

در حقیقت آنچه مشهود است فراهم کردن مقدمات حضور پُرقدرت تیم‌ملی زنان عراق در مسابقات غرب آسیا توسط فدراسیون فوتبال کشورمان است آن هم درحالی که هیچ اقدامی جهت پیش رفتن اهداف تیم‌ملی کشور ایران صورت نمی‌گیرد.

تورنمنت غرب آسیا با حضور تیم‌ملی عراق در گروه اول این مسابقات از ۱۵ روز دیگر در کشور عربستان آغاز می‌شود، عراق در این مسابقات با تیم‌های امارات، بحرین و فلسطین هم‌گروه است.