رئال مادرید به شکلی جدی در حال بررسی گزینه جذب گابریل ژسوس، ستاره برزیلی سیتی است.

با موافقت آنجلوتی؛ استقبال رئال از جذب ستاره سیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهبه گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد فروش یا انتقال قرضی دو مهاجم خود لوکا یوویچ و ماریانو دیاز را دارد. برای یوویچ این روزها مذاکره با ختافه وارد فاز جدی خود شده و ستاره صرب احتمالا قرضی به این باشگاه خواهد رفت و در مورد ماریانو چون تنها یک سال از قرارداد او باقیمانده، چاره ای جز جدایی قطعی نیست و به نظر خود بازیکن نیز موافق این ایده است.

با جدایی یوویچ و ماریانو، طبعا رئال مادرید به دنبال جذب جانشین خواهد بود تا خط حمله خود را تقویت کند و طبق ادعای کادناسر، گابریل ژسوس، ستاره برزیلی سیتی به باشگاه مادریدی پیشنهاد شده است. مارکا نیز در همین رابطه گزارش داد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال از این پیشنهاد استقبال کرده و بی میل نیست تا ژسوس را در اختیار بگیرد.

این اولین بار نیست که ژسوس به رئال مادرید مرتبط می شود چرا که پیش از انتقال به سیتی او سخت مورد توجه رئال و البته بایرن هم قرار داشت. جالب اینکه مربی بایرن در آن مقطع، کارلو آنچلوتی بود.

ژسوس تنها یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و با آمدن ارلینگ هالند و جولیان آلوارز، دیگر تمایلی برای تمدید ندارد و سیتی نیز با انتقال او موافق است. در حالی که به نظر می رسید آرسنال به جذب ژسوس نزدیک شده باشد اما فعلا او تصمیمی قطعی برای آینده نگرفته و در حال بررسی گزینه های خود است.

 رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه تمایل به جذب بازیکنانی با خصوصیات او ندارد و ترجیح می دهد یک مهاجم شماره 9 را به عنوان ذخیره تضمینی برای کریم بنزما جذب کند. ژسوس هم می تواند به عنوان مهاجم نوک بازی کند و هم سابقه بازی به عنوان بال را دارد و همین ویژگی او باعث شده تا رئال مادرید احتمال جذب او را جدی تر بررسی کند.  رقم انتقال ژسوس با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش باقیمانده بالاتر از 50 میلیون یورو نیست و رئال هم مشکلی برای پرداخت این مبلغ نخواهد داشت. رئال در مورد ژسوس هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و باید دید در روزها و هفته های آتی چه خواهد شد.