پرسپولیس پیش از آغاز رسمی نقل و انتقالات گام‌های بلندی برای بستن تیم فصل آینده برداشته است.

۳+۳ علامت سوال برای پرسپولیس کهکشانی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به رقبا واگذار کرد، این باشگاه با عزم جدی وارد پنجره تابستانی شده تا تیمی پرستاره را در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار بدهد.

در روزهای گذشته علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی جذب این تیم شدند تا با بازگشت این دو لژیونر، خط دفاعی سرخپوشان ترمیم شود. اما این پایان کار باشگاه پرسپولیس نیست و آنها به دنبال جذب ۷ بازیکن لیگ برتری خواهند بود.

فضای رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس نیز مملو از شایعات و گمانه‌زنی‌هایی است که بسیاری از آنها واقعیت ندارند اما در این بین گزارش‌های موثق حاکی از فهرست پرستاره یحیی و گامهای مثبت درویش برای توافق با آنهاست.

** شش علامت سوال در ترکیب و اسکواد پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس این روزها در حالی مشغول مذاکره با بازیکنان موردنظر است که ۱۶ بازیکن برای فصل آینده با این تیم قرارداد دارند و یحیی باید تکلیف آنها را روشن کند.

اولین چالش در خط دروازه خواهد بود که از بین حامد لک و احمد گوهری یکی باید خط بخورد. همچنین در پست دفاع مرکزی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علیرضا ابراهیمی تحت قرارداد پرسپولیس هستند که احتمال جدایی فرجی به دلیل سربازی و مازاد شدن حنانوف و ابراهیمی وجود دارد. همچنین یحیی باید در مورد سیدجلال حسینی تصمیم‌گیری کند.

علامت سوال سوم پرسپولیس پس از خط دروازه پشت دفاع چپ خواهد بود؛ جایی که البته علی نعمتی امکان بازی در آن را دارد اما قرارداد سعید آقایی و علی شجاعی به عنوان مدافعان چپ اصلی به پایان رسیده و آنها گوش به زنگ باشگاه هستند. از میلاد زکی‌پور به عنوان گزینه جدی سمت چپ پرسپولیس نام برده می‌شود.

انتخاب دشوار در پست دفاع راست است؛ جایی که قرارداد رضاییان به پایان رسیده و هواداران او خواستار تمدید قراردادش هستند. منوچهر صفروف و سیامک نعمتی تنها داشته‌های پرسپولیس در این پست به حساب می‌آیند.

مورد بعدی در پست هافبک دفاعی خواهد بود؛ قرارداد رضا اسدی و میلاد سرلک به پایان رسیده تا به این ترتیب کمال تنها هافبک تدافعی پرسپولیس باشد.

یک پست جلوتر پرسپولیس همچنان خلا بازیکنی نظیر بشار رسن را احساس می‌کند که البته یحیی قصد دارد با بازیکنی داخلی این خلا را پر کند.

در پست مهاجم سایه نیز پرسپولیس همچنان به گزینه ایده‌ال نرسیده تا وحید امیری تنها گزینه این تیم باشد.

پرسپولیس در سه پست باید بازیکنان موردنظر را جذب کند و همچنین در سه پست دروازه‌بان، دفاع راست و مدافع مرکزی یحیی چالش‌های مهم خواهد داشت.

اما یحیی برای ترکیب ایده‌آل خود به جمع بندی رسیده است.

او بیرانوند را به عنوان گلر شماره یک انتخاب کرده و قصد دارد مرتضی پورعلی‌گنجی و علی نعمتی را در پست دفاع مرکزی به کار بگیرد. دانیال اسماعیلی‌فر و میلاد زکی‌پور گزینه‌های راست و چپ سرمربی پرسپولیس هستند.

زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا امتحان خود را در این فصل پس دادند و اگر سرلک قراردادش را تمدید کند، دوباره در لیگ بیست و دوم کنار هم قرار خواهند گرفت.

در جناح راست و چپ همچنان مهدی ترابی و وحید امیری حاضر خواهند بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سروش رفیعی با پیراهن شماره ۷ به پست پلی میکر بازخواهد گشت.

در خط حمله اگرچه پرسپولیس سه مهاجم تحت قرارداد دارد اما یحیی به دنبال خرید سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان است.

ترکیب ایده‌آل یحیی با حضور سه ستاره سپاهان و البته میلاد زکی‌پور.

به نظر شما تیم پرسپولیس در صورت جذب این نفرات می‌تواند فصل آینده به عنوان قهرمانی برسد؟ نظر خود در مورد ترکیب ایده‌ال و نفرات فعلی را برایمان بنویسید.