جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان سابق یوونتوس، درباره اتفاقات جنجالی دیدار چهار سال پیش برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

بوفون: هنوز نمی‌دانم چرا مقابل  رئال مادرید اخراج شدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2018 دو تیم رئال مادرید و یوونتوس در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان زین الدین زیدان بازی رفت را با پیروزی 3-0 در خانه حریف به پایان رسانده بودند تا به نظر برسد که کار دشواری برای صعود در سانتیاگو برنابئو ندارند. با این حال یووه در بازی برگشت یک نمایش قهرمانانه از خود ارائه داد و موفق شد با سه گل از حریف خود پیش بیفتد.

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و همه منتظر تماشای وقت‌های اضافه بودند، یک پنالتی مشکوک به سود رئال مادرید اعلام شد؛ تصمیمی که همه چیز را تغییر داد چرا که کریستیانو رونالدو این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا رئال مادرید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند.

مایکل اولیور، داور معروف انگلیسی قضاوت آن بازی را بر عهده داشت. بعد از اعلام این تصمیم جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان یوونتوس از کوره در رفت و همین مسئله باعث شد که اولیور او را زمین مسابقه اخراج کند. اسطوره باشگاه یوونتوس یک بار دیگر درباره اتفاقات آن بازی صحبت کرده و می‌گوید: "دیدار با رئال مادرید در سال 2018 مسابقه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم، حتی اگر هنوز نفهمم که چرا اولیور، داور مسابقه مرا اخراج کرد. من به او توهین نکردم و فکر می‌کنم یکی از هم‌تیمی‌هایم یک یا دو مشت به دنده‌های او زد، اما من نبودم و کارت قرمز را دریافت کردم."