با پایان اردوی تیم ملی ایران، حالا باید منتظر تصمیماتی بزرگ از سوی ستاره‌های حاضر در اردو بود.

7 اتفاق نقل و انتقالاتی بزرگ با پایان اردوی تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی با تنها یک بازی دوستانه برابر الجزایر و در حالی به پایان رسید که 30 بازیکن زیر نظر اسکوچیچ تمرینات منظم و دشوار را در هوای گرم دوحه برگزار کردند و حالا با پایان فیفادی، به ایران بازخواهند گشت.

این در حالی است که بسیاری از اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی در گروی همین پایان فیفادی و بازگشت ملی پوشان بود و حالا با این اتفاق همه باید منتظر تصمیمات ستاره‌های تیم ملی برای آینده خود باشند.

از بین 30 بازیکنی که در تیم ملی حضور داشتند، 7 ستاره سرنوشت مبهم و سوال برانگیزی برای آینده دارند که اینجا بررسی می‌کنیم:

1. پیام نیازمند:

دروازه‌بان پیشین تیمهای سپاهان و پیکان که پیراهن تیم پورتیموننزه را برتن دارد، ممکن است دوباره به ایران بازگردد. او مورد توجه تیم فولاد قرار گرفته و جواد نکونام مصر است به هر شکلی که شده قفس توری تیمش را به این گلر ملی پوش بسپارد. با این حال و باتوجه به جدایی دروازه‌بان پورتیموننزه، نیازمند شانس خوبی هم برای بازی در لیگ پرتغال دارد و باید دید که او چه تصمیمی خواهد گرفت.

2. احسان حاج صفی:

کاپیتان تیم ملی که شب گذشته در ترکیب اصلی ایران حضور داشت، یک فصل دیگر تحت قرارداد آاک آتن است و از سوی رسانه‌های یونانی نیز مورد تمجید قرار گرفته و در فهرست خروجی نیست اما با این حال پیشنهاداتی از ایران به دست ستاره سابق تراکتور و سپاهان رسیده و ممکن است باعث بازگشت دوباره این بازیکن به لیگ برتر خلیج فارس بشود.

3. سعید عزت اللهی:

هافبک دفاعی تیم ملی هنوز با تیم وایله قرارداد دارد اما سقوط این تیم به لیگ یک دانمارک که در دوره حضور قرضی عزت اللهی در الغرافه اتفاق افتاد، باعث شده تا او میلی به ادامه حضور در وایله بولدکلاب نداشته باشد. با این حال عزت اللهی تمام پیشنهادهای داخلی خود را رد کرده و در تلاش است که در فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد.

4. سروش رفیعی:

این سومین باری خواهد بود که سروش رفیعی پرسپولیس را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کند. سروش که از لیست استندبای به فهرست نهایی تیم ملی راه یافت، پس از بازگشت به ایران احتمالا راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا با انجام مذاکرات نهایی، سرخپوش شود. رفیعی فصل گذشته جزو بازیکنان اثرگذار سپاهان بود.

5. میلاد سرلک:

هافبک دفاعی سرخپوشان که در دو فصل گذشته عملکرد درخشانی داشته، سودای لژیونرشدن را دارد. سرلک اسفند 1400 پیشنهاد تمدید با پرسپولیس را دریافت کرد اما این پیشنهاد موردتوجه وی قرار نگرفت. با این حال در شرایطی که تصور می‌شد وی پیش از اردوی تیم ملی قرارداد خود را نهایی کند، این اتفاق رخ نداده است.

6. سعید صادقی:

از او به عنوان یکی از جذابترین بازیکنان پنجره تابستانی نام برده می‌شود و شاید مهمترین ستاره مورد هدف پرسپولیس و استقلال. صادقی در لیگ بیست و یکم روی 21 گل تاثیر داشت تا موثرترین بازیکن لیگ برتر باشد. با این حال او و ایجنتش اظهار داشته‌اند که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرفته نشده و پس از بازگشت به ایران، مذاکرات نهایی انجام می‌شود.

7. امیرحسین حسین‌زاده:

ستاره استقلال و یکی از برترین استعدادهای فوتبال ایران، هنوز با آبی پوشان قرارداد دارد اما او نیز می‌خواهد مثل مهدی قایدی در سن پایین راهی خارج از کشور شود و آینده اش را به عنوان بازیکن لژیونر جستجو کند. با این حال حسین زاده که شب گذشته نیز برای دقایقی بازی کرد، منتظر انتخاب سرمربی استقلال خواهد بود تا پس از آن تصمیم نهایی را بگیرد. او اگرچه تحت قرارداد استقلال است اما باتوجه به بند فسخ می‌تواند جدا شود؛ هرچند که به نظر حسین زاده پذیرفته که با افزایش مبلغ قرارداد، استقلالی بماند.