هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است تیمش در چند ماه آینده خیلی پیشرفت خواهد کرد.

فلیک: مشکل آلمان فراتر از نفرات است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تساوی های متوالی تیم ملی آلمان باعث شده آنها شرایط چندان خوبی در لیگ ملت های اروپا نداشته باشند. مانشافت فردا شب پذیرای تیم ملی ایتالیا خواهد بود و هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان پیش از این دیدار ابراز امیدواری کرد مشکل خط حمله تیمش در ماه های پیش از جام جهانی حل شود.

هانسی فلیک گفت: "تیم ملی ایتالیا عملکرد خوبی دارد. آنها بازیکنان بزرگی دارند و می توانند تیم خود را در چند سال آینده بسازند. ما به دلیل جام جهانی تحت فشار بیشتری هستیم و مطمئن هستم که پیشرفت خوبی در چند ماه آینده خواهیم داشت. صادقانه من حس نمی کنم بازیکنانی مانند لئون گورتزکا و جاشوا کیمیچ خسته هستند. از یک طرف ما به ثبات واقعی نیاز داریم، اما از طرف دیگر باید ببینیم که شرایط بازیکنان چگونه است و بعد تصمیم می گیریم.

مشکلات خط حمله آلمان؟ شما می توانید بگویید که ما در هر بازی یک بار موفق به گلزنی می شویم. این مشکل اساسی تر از نفرات است و ما در حملات خود به اعتقاد باور و اعتماد به نفس نیاز داریم. کای هاورتز بازیکن بسیار باهوشی است که دقیقا می داند باید به سمت کدام فضاها حرکت کند. فقط عزم و قاطعیت برای به تبدیل به گل کردن فرصت های گلزنی وجود ندارد و همچنین بعد از یک فصل طولانی، او به اندازه قبل سرحال نیست.

عملکرد کریم آدیمی؟ کریم هنوز باید بیشتر پیشرفت کند. در حال حاضر لوکاس انمچا کمی جلوتر بوده و در تمرینات بسیار متعهد است. کریم باید قدم بعدی را در ترکیب دورتموند بردارد.

شرایط دیوید راوم؟ او برای اولین بار دو بازی متوالی را با ما شروع کرد. راوم دو سال پیش هنوز در لیگ دسته دوم بازی می کرد، اما مقابل انگلیس متقاعد کننده ظاهر شد. دیوید راوم او هنوز پتانسیل دارد و ما کاملا از او راضی هستیم. او یکی از بازیکنانی که خیلی سخت تلاش می کند."