بیرانوند چه در زمین و چه روی نیمکت مهره کلیدی و پراهمیت تیم ملی ایران است و شوخ طبعی او پایان ندارد.

بیرو دست از شوخی برنمی‌دارد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که اولین بار در سال ۹۳ پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرد در حال حاضر یکی از با تجربه‌های ایران و مهره‌ای بسیار تاثیرگذار است. علی بیرو که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دروازه‌بان ثابت تیم ملی ایران بود در این مسابقات با دو گل خورده، برترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران از نظر تعداد گل خورده در ادوار جام جهانی لقب گرفت.

او حالا پس از حضور نه چندان موفق در فوتبال اروپا سایه امیر عابدزاده و دیگر دروازه‌بان‌های آماده ایرانی را روی جایگاه گلر یکی ایران در جام جهانی  که در دوره قبلی به وی تعلق داشت می‌بیند اما رفتار او در روزهای نیمکت‌نشینی هم حرفه‌ای است.

علیرضا علاوه‌بر اینکه به نیمکت نشینی واکنش نشان نمی‌دهد روحیه شوخ‌طبع خود را حتی روی نیمکت هم حفظ می‌کند و قرار نیست دست از شوخی بردارد‌. در بازی با الجزایر زمانی که عکاس ورزش سه سعی داشت از او عکس بگیرد دست‌هایش را جلوی صورتش گرفت تا ژستی خاص گرفته باشد. همچنین میلاد سرلک نیز که کنار وی نشسته بود دست خود را جلوی صورت بیرو گرفت تا عکس او جالب‌تر شود.

بدون شک بازگشت این دروازه‌بان به لیگ برتر علاوه‌بر جذاب‌تر کردن لیگ ایران می‌تواند سبب موفقیت پرسپولیس و همچنین بازگشت او به چارچوب دروازه ایران به عنوان گلر یک شود.