ممکن است انتقال احتمالی فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا به منچستریونایتد منتفی شود.

انتقال ستاره بارسلونا به یونایتد منتفی شد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ، سرمربی هلندی و سابق آژاکس از همان بدو ورود به اولدترافورد خواهان جذب فرانکی دی یونگ شد و مدیران یونایتد نیز مذاکرات با بارسلونا را آغاز کردند. اما به نظر می‌رسد شرایط چندان مناسب نیست و احتمال دارد به‌زودی یونایتد سراغ گزینه دیگری برود. نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا به مذاکره برای انتقال فرانکی دی یونگ ادامه می‌دهند، اما تنش بین دو باشگاه به‌وجود آمده و احتمال نهایی شدن این انتقال پایین آمده است. 

بارسلونا خواهان بسته‌ای به ارزش 100 میلیون یورو شده، اما یونایتد حاضر نیست در مجموع بیش از 80 میلیون یورو پرداخت کند و هیچ یک از طرفین نیز حاضر نیستند از موضع خود کوتاه بیایند. باشگاه انگلیسی تهدید کرده است که اگر توافق مناسب دو طرف حاصل نشود، آنها مذاکرات را پایان خواهند داد و امکان پرداخت 100 میلیون یورو برای جذب فرانکی دی یونگ وجود ندارد. 

مدیران یونایتد به‌خوبی می‌دانند که بارسلونا برای تقویت وضعیت ضعیف مالی خود نیاز به فروش یک بازیکن بزرگ دارد. از طرفی اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ نیز اخیرا مستقیما با خود فرانکی دی یونگ در مورد انتقال به اولدترافورد صحبت کرده و توانسته شاگرد سابق خود را راضی کند. اما پیشنهاد فعلی آنها حدود 70 میلیون یورو شامل 10 میلیون پاداش بوده و بارسلونا اصلا حاضر نیست هافبک جوان خود را با این قیمت به فروش برساند.