کاپیتان تیم ملی ایران دغدغه پُست تخصصی خود را برای جام جهانی دارد.

نگرانی حاج‌صفی برای سمت چپ دفاعی(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یک پایان موفق در فصل ۲۲-۲۰۲۱ و قرار گرفتن در جمع برترین بازیکنان سال آ. ا. ک آتن شرایطی به‌وجود آورد تا احسان حاج‌صفی با شرایط نسبتا بهتری نسبت به اردوهای قبل دوباره در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند و در دیدار تدارکاتی مقابل تیم الجزایر هم به میدان برود.

کاپیتان حال حاضر تیم ملی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب قرار می‌گرفت و نمایش درخشانی داشت، حالا در آستانه رقابت‌های ۲۰۲۲ نیز به دنبال تثبیت جایگاهش در جمع نفرات اصلی است ولی رقبای سرسختی دارد که البته هنوز هیچ‌کدام از این چپ‌پاها به‌صورت مطمئن نتوانسته‌اند خودی نشان بدهند.

حاج‌صفی که در مرحله مقدماتی جام جهانی بیشتر در پست‌های هافبک دفاعی یا وینگر استفاده می‌شد، در مسابقه تدارکاتی مقابل الجزایر ۴۵ دقیقه در زمین بود و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد که این مسئله، اتفاق مثبتی برای او نبود ولی با این حال کاپیتان تیم ملی به‌خوبی شرایط موجود را درک کرده و بدون اعتراض از زمین بیرون رفت.

این بازیکن که در فصل اخیر سوپر لیگ یونان دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، در نیمه دوم دیدار مقابل الجزایر با استرس و نگرانی از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد و حالا امیدوار است شرایط سمت چپ خط دفاعی تیم ملی تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ بهبود پیدا کند تا مثل چهار سال قبل، تبدیل به یکی از نقاط قوت تیم ملی شود.