هافبک گل گهر سیرجان پس از سپری کردن یک فصل موفقیت‌آمیز از این تیم جدا شد.

پایان کار صادقی در  گل گهر به مقصد...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی که دو سال قبل از شهرخودرو مشهد جدا شد و با نظر امیر قلعه‌نویی به گل‌گهر پیوست، در لیگ بیستم آنطور که باید و شاید به چشم نیامد ولی در فصل اخیر که همراه با نتیجه‌گیری سیرجانی‌ها بود، او نیز موفق شد یک نمایش درخشان داشته باشد و بهترین پاسور لیگ برتر هم شود.

این هافبک ۲۸ ساله که در فصل اخیر لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد، با اتمام قراردادش با گل‌گهر سیرجان، تبدیل به یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالاتی تابستانی شده و تمام تیم‌های بالانشین لیگ برتر قصد دارند او را به خدمت بگیرند ولی این بازیکن فعلا تیم آینده‌اش را به‌طور قطعی انتخاب نکرده است.

سعید صادقی پس از دعوت به اردوی تیم ملی ایران، امیدوار است در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز جزو فهرست نهایی قرار بگیرد، اما برای رسیدن به این مهم قصد دارد یک انتقال جذاب هم داشته باشد و در سطح اول فوتبال ایران بیش از پیش بدرخشد.

باشگاه گل‌گهر به طور جدی برنامه تمدید قرارداد با سعید صادقی را در دستور کار گذاشته و باب مذاکره با این بازیکن را باز کرده بود، اما پس از پیشنهادات مالی مختلف از سوی سیرجانی‌ها به این بازیکن، او در نهایت اعلام کرد قطعا به تیم دیگری خواهد رفت.

حالا با اتمام قرارداد و جدایی رسمی سعید صادقی از گل‌گهر، او در روزهای آینده تیم آینده‌اش را از بین استقلال، پرسپولیس یا حتی سپاهان اصفهان انتخاب خواهد کرد که گفته می‌شود شانس آبی‌پوشان پایتخت برای به خدمت گرفتن او بیشتر از بقیه است تا بتوانند قهرمانی خود را تکرار کنند.