لوتار ماتئوس می‌گوید با توجه به ناکامی بایرن مونیخ در جذب ارلینگ هالند و قطعی بودن جدایی لواندوفسکی، جذب سادیو مانه برای باشگاه آلمانی ضروری شده است.

سادیو مانه؛ واجب‌تر از نان شب برای بایرن مونیخ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که شایعات درباره پیوستن سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، به بایرن مونیخ همچنان به گوش می‌رسد، لوتار ماتئوس می‌‌گوید امیدوار است بایرن در جذب او موفق بشود چرا که با توجه به ناکامی باواریایی‌ها در جذب ارلینگ هالند و عملا قطعی شدن جدایی رابرت لواندوفسکی، جذب مانه حالا برای مونیخ از نان شب هم واجب‌تر شده است.

مانه به زودی وارد سال آخر قرارداد خود با لیورپول می‌شود و تا کنون هیچ توافقی برای تمدید قرارداد او صورت نگرفته. ماتئوس می‌گوید مشتاقانه منتظر است تا مهاجم سنگالی، چمدان‌هایش را بسته و از لیورپول راهی مونیخ شود. مهاجمی که در دوران حضورش در لیورپول برای این تیم 120 گل به ثمر رسانده و از عوامل مهم موفقیت‌های مرسی‌ساید در فصل‌های اخیر بوده.

لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است مانه سرانجام در آلیانز آرنا دیده خواهد شد، گفت:" امیدوارم. مانه در فوتبال نام بزرگی است و این را با پیراهن سنگال و لیورپول ثابت کرده. مهاجمی با سرعت بالا که گلزنی را خیلی خوب بلد است".

ماتئوس در ادامه صحبت‌هایش گفت:" بوندس‌لیگا ارلینگ هالند را از دست داد و ما ممکن است لواندوفسکی را هم از دست بدهیم. بوندس‌لیگا برای اینکه اهمیت و بزرگی برند‌ و اسمش را حفظ کند به چهره‌های بزرگ نیاز دارد. اگر سادیو مانه به بایرن مونیخ بپیوندد ما واقعا خوشحال می‌شویم. من خودم بازیکن سابق بایرن هستم و معتقدم حضور او هم برای بایرن و هم برای بوندس‌لیگا واقعا مفید خواهد بود".

سادیو مانه 30ساله در ماه‌های گذشته با تیم ملی کشورش قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده و با لیورپول هم عملا همه موفقیت‌های ممکن را تجربه کرده است. او که یکی از نامزدهای توپ طلای 2022 محسوب می‌شود حالا به دنبال تجربه کردن چالشی جدید در کشوری دیگر از بزرگان صاحب‌فوتبال اروپا است.