روز گذشته و با صحبتهای رضا درویش، مشخص شد که آینده سید جلال حسینی روی نیمکت سرخپوشان خواهد بود.

مربیگری  سید جلال در پرسپولیس امروز اعلام می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میهمان شبکه تهران بود و در آخرین دقایق مصاحبه‌اش در مورد سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخپوشان اظهارنظر کرد. او گفت که کاپیتان پرسپولیس «به احتمال زیاد» فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس خواهد بود.

این اظهارنظر که به منزله پایان دوران فوتبالی حسینی بود، در حالی به زبان آمد که چند روز پیش سیدجلال در حاشیه آغاز به کار سالن بدنسازی‌اش گفته بود که قصد خداحافظی ندارد.

با این حال محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار ما می‌گوید: اختلاف نظر بین سرمربی و کاپیتان تیم ما وجود ندارد و همانطور که از قبل قرار بود، آقای گل‌محمدی با آقای حسینی صحبت کردند و ایشان با درخواست سرمربی تیم موافقت داشتند.

او در مورد زمان اعلام رسمی این موضوع از سوی باشگاه اظهار داشت: ما می‌خواهیم شأن سیدجلال را حفظ کنیم و زمان مشخصی برای اعلام خبر وجود ندارد و از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

این در حالی است که باوجود اظهارنظر رضا درویش و محمد محمدی، هنوز سرمربی و کاپیتان سرخپوشان در این مورد اظهارنظر نکرده‌اند.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس به چه شکلی این موضوع را پیش خواهد برد اما از ظواهر امر مشخص است که شماره چهار پرسپولیس به پایان دوره حضور خود در مستطیل سبز رسیده است.