سادیو مانه، ستاره گلزن لیورپول اواسط هفته جاری رسما لباس بایرن مونیخ را به تن خواهد کرد.

زمان تست پزشکی سادیو مانه مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تلاش بایرن مونیخ برای جذب سادیو مانه، مهاجم سنگالی و باتجربه مرسی سایدی‌ها بالاخره نتیجه داده است. بر اساس گزارش منابع مختلف، انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی و گلزن به بوندس‌لیگا قطعی شده و دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول در ساعات اخیر بر سر مبلغی بالغ بر 45 تا 50 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن به توافق رسیده‌اند. فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ روز سه‌شنبه آزمایش‌های پزشکی را برنامه ریزی کرده است و این بازیکن در اواسط هفته راهی شهر مونیخ خواهد شد. 

به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی سنگال بر سر قراردادی سه‌ساله به‌صورت شخصی با بایرن مونیخ به توافق رسیده است. سخنرانی و معارسم معارفه سادیو مانه نیز در استادیوم آلیانز آرنا برای چهارشنبه آینده برنامه ریزی شده است.

بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد به‌زودی جدایی رابرت لواندوفسکی نیز از بایرن مونیخ قطعی خواهد شد. این باشگاه بعد از جذب سادیو مانه، دیگر مشکلی با فروش گلزن لهستانی خود ندارد و به نظر مقصد بعدی این بازیکن بارسلونا خواهد بود. بدین‌ترتیب انتقال‌های بزرگ تابستانی در فوتبال اروپا شروع شده و چند روز دیگر هواداران بایرن مونیخ رسما شاهد رونمایی از سادیو مانه خواهند بود.