مدافع ایرانی قهرمان لیگ بنگلادش می‌گوید با چند تیم لیگ برتری صحبت کرده و احتمال دارد به فوتبال ایران برگردد.

مدافع معروف از داوران ایرانی حلالیت طلبید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی مدافع باتجربه فوتبال ایران است که سابقه بازی در تیم هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور، اف سی سئول کره جنوبی و ... را در کارنامه اش دارد. او اما حدود دو سال است که به کشور بنگلادش رفته و فوتبالش را در لیگ این کشور دنبال می‌کند.

شفیعی عضو تیم باشوندارا کینگز بنگلادش است و فصل قبل با این تیم موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به دست بیاورد. همین حالا نیز تیم شفیعی صدرنشین است و مدعی شماره یک قهرمان به شمار می‌رود.

این مدافع ایرانی درباره وضعیتش در لیگ بنگلادش به خبرنگار "ورزش سه" گفت:‌«شرایط ما در لیگ بنگلادش خوب است. الان در فاصله 6 هفته تا پایان مسابقات با 6 امتیاز اختلاف در صدرجدول هستیم و مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رویم. در AFC کاپ هم حضور یافتیم و یک برد و یک باخت به دست آوردیم که با بدشانسی کنار رفتیم. فکر می‌کنم حدود 40 روز از بازی‌ها باقیمانده و انشاالله بتوانیم با جام قهرمانی فصل را به پایان برسانیم.»

او درباره زندگی در بنگلادش تاکید کرد:‌«این کشور مردم مهمان نواز و خوبی دارد. آنها بسیار مهربان هستند و در کل کشور سرسبز و زیبایی است اما بدی هایی هم دارد. ترافیک و شلوغی بدترین مسائل بنگلادش هستند.»

مدافع ایرانی شاغل در بنگلادش همچنین گفت: «قبل از من اسطوره هایی مثل ناصرخان حجازی و بیژن خان طاهری اینجا کار کردند و حضور داشتند. مردم اینجا از ناصرخان بسیار به نیکی یاد می‌کنند. امیدوارم بعد از خروج من از بنگلادش هم اینطور به نیکی از من یاد کنند.»

شفیعی افزود: «عجیب ترین نکته ای که در فوتبال بنگلادش دیده‌ام، قضاوت داوران است. آنها طوری بد سوت می‌زنند که واقعا من به داوری های لیگ ایران افتخار می‌کنم و دست تک تک شان را می‌بوسم.»

مدافع باشوندارا کینگز درباره فیزیک فوتبالیست های بنگلادشی گفت: «فوتبالیست های این کشور اکثرا از نظر جثه‌ای بزرگ نیستند و بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند که فیزیک خوبی داشته باشند. فوتبال اینجا بزن بزن است. به همین خاطر نیاز به بازیکنان بلندقامت دارند.»

شفیعی در پاسخ به این پرسش که برنامه اش برای فصل آینده چیست و احتمال دارد به فوتبال ایران برگردد، گفت: «بله، احتمالش زیاد است که به ایران برگردم و فوتبالم را در ایران ادامه بدهم. تیم های ایرانی تازه شروع کرده‌‌اند. با یکی دو تیم صحبت هایی کرده ام و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. گفتم که لیگ بنگلادش 40 روز دیگر تمام می‌شود و منتظریم ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.»