باشگاه اتحاد کلبا که رهبری آنرا فرهاد مجیدی برعهده گرفته است از اولین خرید خارجی خود رونمایی کرده است و او کسی نیست جز فلیپ کیچ هافبک سابق تیم ملی اسلواکی.

اتحاد کلبا و رونمایی از اولین خرید خارجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 31 ساله و بلند قامت در خط هافبک بازی می کند و با فضای بازی در فوتبال آسیا آشناست به این خاطر که فصل گذشته در تیم الاتفاق بازی می کرده و 5 گل در 27 مسابقه ای که به میدان رفته به ثمر رسانده است و معمولا در تیم هایی که بازی می کند مامور زدن ضربه پنالتی می شود. او چند فصلی که در این تیم توپ می زند. این بازیکن اسلواک در 132 بازی برای تیم عربستانی 29 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است. هافبک 31 ساله در میانه زمین برای تیم عربستانی با جنگندگی کامل ظاهر شده است. این بازیکن در 132 بازی موفق شد 258 بار به دروازه رقبا شوت بزند.

فرهاد مجیدی در تلاش برای ارتقا جایگاه تیم اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات جذب چند بازیکن خارجی دیگر را هم در دستور کار قرار داده است که یکی از آنها مهدی قایدی است که در تیم شباب الاهلی توپ می زند. مهدی قایدی که فصل گذشته با همراهی فرهاد مجیدی پیراهن این باشگاه اماراتی را برتن کرد بار دیگر مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته و باشگاه اتحاد کلبا تلاش می کند این بازیکن را به عنوان یار قرضی به خدمت بگیرد. در حالی که برخی رسانه های اماراتی تلاش می کنند اینگونه تداعی کنند که بازیکنان فعلی استقلال هم در لیست خرید اتحاد کلبا هستند اما سرمربی این تیم اعلام کرده هیچ بازیکنی را از تیم استقلال خریداری نخواهد کرد.