قرارداد زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، با این باشگاه به پایان رسیده اما نگرانی‌ای از آینده او وجود ندارد.

با وجود پایان قرارداد با میلان؛ زلاتان ماندنی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ابراهموویچ با میلان تا پایان فصل و تاریخ  30 ژوئن 2022 بود که سه روز قبل به پایان رسید. 

حالا این بازیکن رسما بازیکن آزاد است و می‌تواند به صورت رایگان به هر تیمی منتقل شده و از میلان جدا شود اما به نظر نمی‌رسد که چنین تصمیمی برای آینده‌اش داشته باشد. 

او یکی از مهره‌های کلیدی روسونری در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ ایتالیا بود و از زمان حضورش در سن سیرو تا به حال عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب تیم استفانو پیولی به نمایش گذاشته است. 

هرچند این بازیکن سوئدی فصل گذشته بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما باز هم توانست هشت گل در 23 بازی برای این تیم به ثمر برساند که آمار خوبی به حساب می‌آمد. 

زلاتان به دلیل مصدومیت‌های متوالی مجبور به انجام عمل جراحی شده و گفته می‌شود که این بازیکن احتمالا تا ماه ژانویه قادر به حضور در میدان نخواهد بود اما با این حال مدیران میلان همچنان تصمیم دارند که قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. 

پیش از این گاتزتا دلو اسپورت خبر داده بود که قرارداد جدید میلان با زلاتان یک ساله و با دستمزدی نمادین و بند پاداش برای تعداد بازی‌ها و گل‌های او همراه است. 

به نظر می‌رسد که مدیران میلان در فاصله چند هفته آینده و تا پیش از آغاز فصل جدید، امضای قرارداد جدید با این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند. دو طرف تردید و نگرانی‌ای در این زمینه ندارند و از این همکاری خوشحال خواهند بود.