اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر با حضور خریدهای جدید و بازیکنان فصل گذشته در حال برگزاری است.

پرسپولیس کهکشانی 1401 این جاست (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با 48 ساعت تاخیر ستاره‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دور هم جمع شدند و در حالی‌که قرار بود تمرین پشت درهای بسته برگزار شود، ازدحام طرفداران باعث شد تا باشگاه تصمیم بگیرد در ورزشگاه را به روی آنها باز کند و تیم در حضور تماشاگران کار خود را استارت بزند.

این تمرین در شرایطی برگزار شد که پیشکسوتان پرسپولیس در کنار زمین حاضر شدند تا به‌همراه رضا درویش و محمد محمدی، مدیرعامل و معاون ورزشی این باشگاه، به اعضای تیم خوش‌آمد بگویند.

با این حال نکته مهم تمرین سرخ‌پوشان حضور چهره‌های جدید با پیراهن پرسپولیس بود؛ علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی دو بازیکنی که پیش‌تر در این تیم حضور داشتند، با چهره خندان وارد شهید کاظمی شدند و با حاضران خوش و بش کردند.

دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید صادقی و محمدمهدی احمدی دیگر خریدهای پرسپولیس بودند و گئورگی گولسیانی هم بازیکن خارجی جدید سرخ‌پوشان بود که در این تمرین شرکت کرد.

علاوه‌بر او وحدت حنانوف هم در این تمرین شرکت کرد تا شایعه جدایی‌اش مختومه شود.

بسیاری از هواداران پرسپولیس در این سال‌ها منتظر بودند بازیکنانی نظیر پورعلی‌گنجی را در تیم خود ببینند و حالا این اتفاق برایشان رخ داده و او رسما در مستطیل سبز پیراهن پرسپولیس را برتن کرده است.

نکته ویژه دیگر، پیراهن متمایز سیدجلال نسبت به بازیکنان بود و او در نقش مربی، ابتدا به هم‌تیمی‌های سابق داخل زمین معرفی شد و سپس با پیراهن نارنجی در کنار دیگر اعضای کادرفنی قرار گرفت.

کریم باقری هم در نخستین تمرین سرخ‌پوشان حضور یافت و علاوه‌بر او، په په لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس هم در این تمرین شرکت کرد تا کار خود را رسما آغاز کند. اما مربی گلرهای برزیلی هنوز به ایران نیامده است؛ او قرار است فردا به ایران بیاید.

باوجود ورود هواداران به استادیوم کاظمی، خبرنگاران اجازه تماشای تمرین را پیدا نکرده‌اند.

سرخ‌پوشان در ابتدای این جلسه تمرینی و پس از اینکه از پیشکسوتان رخصت گرفتند، در جلسه کوتاه با اعضای کادرفنی شرکت کردند و در حالی‌که مربیگری سیدجلال را به او تبریک گفتند، نخستین اظهارات سرمربی پرسپولیس برای آغاز سال جدید را هم شنیدند و با تشویق یکدیگر، کار را در مستطیل سبز آغاز کردند؛ شروع جدید برای تیمی که قصد دارد ناکامی فصل گذشته را به تیمی پرستاره جبران کند.

وحید امیری ستاره مصدوم سرخ‌پوشان در تمرین امروز با لباس شخصی حضور یافت.

بیشتر بخش‌های تمرین امروز پرسپولیس، مربوط به کارهای بدنسازی و آمادگی جسمانی بود.

مهدی عبدی که شایعه انتقالش به پرتغال وجود دارد، در تمرین امروز حضور داشت.

حدود 100 هوادار پرسپولیس از نزدیک اولین تمرین سرخ‌پوشان را تماشا کردند.

په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی بیشتر کارهای تمرین را در اختیار داشت.

یحیی گل‌محمدی و محمد محمدی در حاشیه تمرین جلسه کوتاهی را باهم برگزار کردند.

علیرضا بیرانوند پس از دو فصل دوری دوباره در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.