فدراسیون فوتبال ایران با وجود ادعای دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال کانادا، هنوز هیچ شکایتی به فیفا تقدیم نکرده است.

ایران از کانادا به فیفا شکایت نکرده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لغو بازی دوستانه با کانادا، بخش مهمی از برنامه های تیم ملی در فیفا دی قبلی را تحت تاثیر قرار داد. تصمیم به لغو بازی  از سوی فدراسیون فوتبال کانادا، با واکنش طرف ایرانی همراه بود که خواستار دریافت غرامت شده است.

فدراسیون فوتبال ایران معتقد است که همتای کانادایی بایستی به خاطر عدم تعهد به قرارداد بازی دوستانه، غرامت پرداخت کند. اخیرا خبری هم منتشر شد که طبق آن کانادایی ها مدعی شده بودند چون قرارداد بازی دوستانه در ایران افشا شده، حاضر به پرداخت غرامت نیستند که حسن کامرانی فر امروز آن را رد کرده گفت: یک تیم حقوقی قوی از طرف فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه مشخص کردیم و کار پیش می رود.

او با اشاره به اینکه موضوع فقط مالی نیست تاکید کرد: در این مورد صرفا مسائل مالی مطرح نیست. اتفاقی که افتاد، یک فرصت را از تیم ملی ایران گرفت. فدراسیون فوتبال و مجموعه کشور با تمام تمام تلاش می کند. مدارک را جمع آوری می کنیم و یک نامه هم به فدراسیون فوتبال کانادا ارسال کردیم و علت را از آنها خواستیم. مطمئن باشید در مورد کانادا فدراسیون به هیچ عنوان کوتاه نمی آید.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون بابت اتفاقی که رخ داد از فدراسیون کانادا به فیفا شکایت  کرده اید گفت: هنوز نه ولی این اتفاق رخ می دهد.