سرمربی آلومینیوم این روزها مشغول آماده‌سازی تیمش برای شروع فصل جدید است.

رحمتی پرکارتر از دوران ملی و استقلال! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی سومین روز اردوی پیش‌فصل خود را پشت سر می‌گذارد که سید مهدی رحمتی به شدت مشغول آماده‌سازی بازیکنان خود است و انگیزه زیادی دارد تا در سال‌های نخست فعالیت‌اش در عرصه مربیگری، به بهترین شکل تیم خود را روانه بازی‌ها کند.

رحمتی که در دوران بازی در تیم ملی و استقلال به یکی از بازیکنان پرتلاش که تمرین زیادی انجام می‌دهند، شهرت داشت و تا سن ۳۸ سالگی در لیگ برتر بازی می‌کرد و دروازه‌بان شهرخودرو مشهد بود، اکنون هم در کسوت سرمربی تیم آلومینیوم همان سختکوشی و پشتکار را دارد تا شرایط خوبی برای خود و تیمش به وجود بیاورد.

تیم فوتبال آلومینیوم پس از یک هفته تمرین در شهر اراک، سه روز است نخستین اردوی پیش‌فصل خود را در کمپ ورزشی احمدآباد مستوفی برپا کرده و رحمتی تصمیم گرفته در دو نوبت صبح و عصر شاگردانش را به طور جدی تمرین بدهد تا بدن آنها به اصطلاح شلاق بخورد و آماده فصل جدید لیگ برتر شود.

بازیکنان آلومینیوم با انجام کارهای بدنسازی و تاکتیکی زیر نظر رحمتی و دستیاران‌اش، تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند، اما سرمربی جوان اراکی‌ها امیدوار است تیمش را با عبور از سختی‌ها، به روزهای بهتری برساند تا بتوانند مثل فصل قبل نتایج خوبی بگیرند.