بازیکنان منچستریونایتد پیش از بازی برابر کریستال پالاس، یک شب را به خوشگذرانی و تفریح اختصاص دادند.

مهمانی جذاب بازیکنان یونایتد در استرالیا (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد برای برگزاری اردوهای تمرینی پیش فصل به تایلند و سپس به استرالیا سفر کرده است. 

آنها در اولین بازی تدارکاتی در بانکوک موفق شدند لیورپول را از سر راه بردارند و پس از آن نیز با پیروزی برابر ملبورن ویکتوری به درخشش تحت هدایت اریک تن‌هاخ ادامه دادند. 

آنها امروز نیز در ادامه دیدارهای تدارکاتی پیش فصل باید به مصاف کریستال پالاس بروند و انتظار می‌رود که نزدیک به 80 هزار نفر برای تماشای بازی این دو تیم به ورزشگاه بیایند اما بازیکنان یونایتد شب گذشته اجازه پیدا کردند که در یکی از رستوران‌های معروف و جذاب ملبورن مهمانی بگیرند و به تفریح بپردازند. 

بازیکنانی مانند داوید دخیا، اسکات مک تومینای، ویکتور لیندلوف و دیگر بازیکنان این تیم در این مهمانی که در ملبورن به صورت اختصاصی برای آنها برگزار شد  دیده شدند. 

به نظر می‌رسد که تن‌هاخ یک شب به بازیکنانش استراحت داده تا از زیر فشار شدید تمرینات رهایی پیدا کنند و بتوانند لحظات خوبی را در کنار هم تیمی‌های‌شان سپری کرده و از نظر روحی برای دیدارهای پیش‌رو آماده شوند. 

استقبال فوتبال‌دوستان استرالیایی از این تیم به حدی خوب بوده که تحسین چند نفر از بازیکنان را نیز به دنبال داشت. برونو فرناندز در این باره گفت:« مشخصا کشورهای زیادی هستند که دوست دارند ما را ببینند و حضور در کشورهای متفاوت برای ما خوب است اما ملبورن با ما بسیار مهربان و جوی که در ورزشگاه این شهر شکل گرفت واقعا فوق العاده بود.»