برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، از تمرینات دشوار اریک تن هاخ برای بازیکنان این تیم ابراز رضایت کرد.

برونو فرناندز: تمرینات  تن هاخ همه را خسته کرده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تن‌هاخ که به تازگی هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفته عزم راسخی دارد که شرایط را برای این تیم بهبود ببخشد. 

به نظر می‌رسد که این مربی هلندی قصد دارد سبک بازی خاص خودش که پیش از این در آژاکس نیز به کار گرفته بود در یونایتد پیاده کند و تمرکز زیادی روی پرسینگ بازیکنان و بازیسازی آنها دارد. 

او امروز برای اولین بار در دیدار دوستانه و تدارکاتی برابر لیورپول که در شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد روی نیمکت شیاطین سرخ می‌نشیند تا نشان دهد که شرایط تا به حال برای تیمش به چه شکل پیش رفته است. 

با توجه به غیبت کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی او از یونایتد، حالا فرناندز به مهره کلیدی این مربی تبدیل شده است و تایید می‌کند که از شرایطی که تحت هدایت تن‌هاخ دارد و سبک تمرینات این مربی کاملا راضی است. 

این ستاره پرتغالی در گفتگو با سایت رسمی یونایتد اظهار داشت:« تمرینات ما تا به حال بسیار پرفشار و دشوار بوده‌اند. تن‌هاخ تمرینات پر فشار را دوست دارد. او به دنبال واکنش ما پس از لو رفتن توپ است. او دوست دارد همه نهایت دوندگی را داشته باشند و مربی بسیار خوبی است.»

فرناندز به اشاره به سخت‌گیری این مربی و فشار تمرینات گفت:« همه واقعا از تمریناتی که ما داریم لذت می‌برند. البته باید گفت که همه واقعا در پایان هر جلسه تمرینی بسیار خسته هستند اما این همان کاری است که ما باید انجام دهیم.»

این هافبک پرتغالی در ادامه اضافه کرد:« ما باید در پایان هر تمرین واقعا خسته باشیم اما به هرحال همه چیز بسیار خوب است. همانطور که گفتم ما مجبور هستیم سخت تلاش کنیم چون اگر حالا این کار را انجام دهیم، در ابتدای فصل کاملا آماده خواهیم بود. همه می‌دانیم که دیدارهای اول عجیب است اما می‌خواهیم ما برنده باشیم.»