آرون رمزی، هافبک ولزی، حاضر نیست قراردادش با یوونتوس را با مبلغی پایین فسخ کند.

زیاده‌خواهی ستاره ولزی؛ باج‌گیری رمزی از یووه برای فسخ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور رمزی در یوونتوس چندان موفقیت‌آمیز نبود و همین باعث شد که دو طرف تمایلی به همکاری با یکدیگر نداشته باشند. 

مکس آلگری به مدیران یوونتوس اعلام کرده که این بازیکن جایی در برنامه‌ها و ترکیب او برای فصل آینده ندارد و با توجه به این که این باشگاه امیدی به پیدا کردن مشتری برای فروش این هافبک ولزی ندارد، آماده است تا با پرداختی مبلغی قرارداد او را فسخ کند. 

این در حالی است که قرارداد این بازیکن تا ژوئن 2023 یعنی تابستان سال آینده ادامه دارد اما می‌توان با توافق مشترک و دو طرفه آن را فسخ کرد. 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی پیش از این مدعی شده بودند که رمزی می‌خواهد هفت میلیون یورو که در واقع دستمزد او با بندهای پاداش در یک سال باقی مانده از قراردادش بود، دریافت کند اما مدیران یووه تنها پیشنهادی دو میلیون یورویی به این بازیکن ارائه کرده‌اند. 

اما او به وضوح به این باشگاه اعلام کرده که حاضر نیست با مبلغی کمتر از چهار میلیون یورو قراردادش را فسخ کند و مذاکرات همچنان ادامه دارد، هرچند به نظر نمی‌رسد که به این زودی توافقی بین دو طرف بر سر مبلغ مدنظر برای فسخ حاصل شود اما شاید مدیران یووه صرفا برای نهایی کردن این انتقال به پرداختلی مبلغی بالاتر از سه میلیون یورو رضایت دهند. 

رمزی در سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد از آرسنال جدا شد و به یوونتوس پیوست اما به دلیل افت فاحش و مصدومیت‌های متعدد به ندرت در ترکیب این تیم به میدان رفت.