لئوناردو بونوچی از نوع جدایی ماتیاس دی لیخت از یوونتوس رضایت ندارد.

از دی لیخت دلخورم؛ احترام یوونتوس را حفظ نکرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشده انتقال ماتیاس دی لیخت به بایرن مونیخ رسمی شد. ستناره هلندی پس از سهخ فصل بازی برای یوونتوس تصمیم گرفت راهی بوندسلیگا شود و از این پس چالشی جدید را تجربه خواهد کرد.و دی لیخت در اردوی تیم منلی هلند گفته بود که دیگر تمایلی برای ماندن در یوونتوس ندارد و اخیرا نیز فاش کرد که ماه ها با بایرن در ارتباط بود. در واقع انتقال او از مدت ها پیش برنامه ریزی شده بود و دی لیخت می دانست که دیگر قرار نیست برای یووه بازی کند.

لئوناردو بونوچی که فصل قبل همراه با دی لیخت زوج دفاعی یوونتوس بود و کاپیتان تیم نیز محسوب می شود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در پاسخ به این سوال که از جدایی دی لیخت تعجب کرده یا خیر، گفت:« نه، جدایی دی لیخت برای من مثل یک سورپرایز نبود چون از بعضی مصاحبه های او می شد فهمید که نمی خواهد در یوونتوس بماند. با این حال معتقدم او باید احترام بیشتری برای یوونتوس قائل می شد؛ باشگاهی که سه سال پیش برای او هزینه کرد و اینجا توانست رشد و پیشرفت زیادی داشته باشد.»

بونوچی ادامه داد:« از مصاحبه های او در اردوی تیم ملی هلند خوشم نیامد و حرف های خوبی در مورد یوونتوس نزد. پس از تعطیلات باهم در این رابطه صحبت کردیم و برایم توضیح داد. البته که او را درک می کنم و اینکه راهی باشگاهی بزرگ مثل بایرن شده اما حضور در یک تیم بزرگ لزوما به معنای تضمین بودن موفقیت نیست. همه چیز هم قهرمانی و کسب جام نیست و احترام به باشگاه و هم تیمی ها در نوع خود اهمیت بالایی دارد.»