باشگاه سویا هرگونه دریافت پیشنهاد جدید از سوی بارسلونا برای ژول کنده را تکذیب کرد.

دروغ است؛ هیچ پیشنهادی از بارسلونا نگرفته‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از چند هفته قبل در حال بررسی شرایط ژول کنده و مذاکره با باشگاه سویا برای جذب این بازیکن است تا ژاوی را خوشحال کند. سرمربی بارسا کنده را گزینه اصلی و شماره یک خود برای تقویت دفاع می‌داند. از سوی دیگر چلسی که دو بازیکن اصلی خط دفاعی خودش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داده نیز به دنبال جذب مدافعانی برای تقویت تیمش در فصل آینده است و کنده را به عنوان گزینه اصلی در نظر دارد. 

روز گذشته رسانه های انگلیسی خبر از توافق قطعی بین سویا و چلسی برای انتقال کنده دادند. قراردادی 5 ساله به ارزش 64 میلیون یورو و دستمزد 9 میلیون یورو خالص برای مدافع فرانسوی، اما شب گذشته چند منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کردند بارسلونا در آخرین پیشنهاد خود توانسته با سویا به توافق برسد و مانع پیوستن کنده به چلسی شود.

ساعتی پیش مارکا به نقل از یک مدیر بلندپایه سویا گزارش داد که اخبار منتشر شده در مورد توافق بارسا و سویا صحت ندارند و هیچ پیشنهاد جدیدی از سوی بارسلونا ارائه نشده است. سویا هرگونه علاقه بارسا برای از سرگیری مذاکره برای انتقال کنده را نیز رد کرد.

در همین رابطه تایمز انگلیس نیز ادعا کرد که تمامی مدارک انتقال کنده به چلسی امضا شده و تنها بیانیه رسمی دو باشگاه باقیمانده است. کنده، بازیکن چلسی است و بارسلونا باید به دنبال گزینه‌ای دیگر باشد.