محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، با حضور در محل وزارت خارجه این کشور، دفتر یادبود برای کشته شدگان حادثه بمباران منطقه «زاخو» در استان «دهوک» را امضا کرد

امضای دفتر یادبود کشته شدگان حادثه بمباران منطقه «زاخو» توسط سفیر ایران در عراق
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، با حضور در محل وزارت خارجه این کشور، دفتر یادبود برای کشته شدگان حادثه بمباران منطقه «زاخو» در استان «دهوک» را امضا کرد .‌

سفیر ایران در عراق ،ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، دولت و ملت عراق، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت این کشور تاکید کرد .

بر اساس این گزارش اواخر هفته گذشته جنگنده‌های ترکیه یکی از روستاهای توابع منطقه زاخو در استان دهوک واقع در شمال عراق را بمباران کردند.

در پی این حمله، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در یک موضع گیری رسانه‌ای، گلوله باران شهر زاخو در عراق را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عادی شد، محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، دولت و ملت عراق، بر حمایت قطعی جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت عراق تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت عراق را امنیت خود دانسته و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.