آنسو فاتی علی رغم مصدومیت های متوالی هرگز به بازنشستگی فکر نکرد و حالا به روزهای اوجش نزدیک می شود.

هرگز به بازنشستگی فکر نکردم؛ امیدوارم مسی برگردد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی سه سال پیش به عنوان یک پدیده 16 ساله در بارسلونا مطرح شد ولی در دو فصل اخیر به دلیل مصدومیت ها نتوانست روزهای اوجش را تکرار کند و مدت ها از میادین دور بود. فاتی پس از سه بار مصدومیت در فصل گذشته در نهایت تصمیم گرفت با فیزیوتراپی درمان کند و از جراحی خودداری کرد. فاتی در اولین بازی دوستانه بارسا در تور آمریکا برابر اینترمیامی گلزنی کرد ولی در ال کلاسیکو پایش به گلزنی باز نشد. فاتی هنوز 100 درصد نیست ولی ایمان دارد که به همان آنسو فاتی قبل تبدیل خواهد شد.

فاتی به تی وی سه کاتالونیا گفت:« سخت تمرین می کنم تا به روزهای خوبم برگردم. تردید ندارم که موفق خواهم شد. با تلاش و فداکاری می توان به موفقیت رسید. درست است که هنوز 100 درصد آماده نیستم ولی چیز زیادی تا رسیدن به نقطه مدنظرم فاصله ندارم. طبیعتا وقتی از چندین مصدومیت برمی گردید، همواره ترس بازگشت مصدومیت با شما خواهد بود ولی الان دیگر بدون ترس بازی می کنم.»

فاتی ادامه داد:« هرگز به بازنشستگی زودهنگام فکر نکردم. مصدومیت جزئی از فوتبال است و در آکادمی لاماسیا هم سابقه چند مصدومیت شدید داشتم. هنوز بسیار جوانم و آرزوهای فوتبالی زیادی دارم. می دانم کجا هستم و از کجا آمده ام.»

خریدهای جدید بارسا و سطح رقابت در خط حمله:« واضح است که خریدهای خوبی داشته ایم و یک تیم کامل و باکیفیت برای فصل پیش رو داریم. بازیکنان جدید کیفیت تیم را بالاتر برده اند و همه نیز فوتبالیست های بزرگی هستند. با این تیم خوشبینی ها به ما بالا رفته است. من ترسی از رقابت ندارم و به توانایی های خودم مطمئنم.»

تمایل به بازگشت مسی:« واضح است که بله؛ اینطور او می تواند وداعی باشکوه و لایق نام خودش داشته باشد.»