کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد این باشگاه چند بازیکن را در فصل تابستان به فروش خواهند رساند.

دستور سرمربی جدید PSG؛ رختکن کوچک شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در سال های اخیر بیشتر باشگاهی خریدار بوده و به ندرت بازیکن مطرح از این تیم جدا شده است. اما حالا با ورود مدیر و کادر فنی جدید، به نظر می رسد این سیاست در حال تغییر است و آنها قصد دارند تراز مالی خود را متعادل سازند. دراکسلر تشویق آلمانی با پیشنهادی از سوی نیوکاسل مواجه شده، پرنسل کیمپمبه نیز مورد توجه یوونتوس و چلسی قرار گرفته و شایعاتی در مورد جدایی چند نفر دیگر هم شنیده شده است. حالا کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن نیز این اخبار را تایید کرد و مدعی شد رختکن باشگاه باید از این کوچک تر شود.

کریستوف گالتیه گفت: ما 26 یا 27 بازیکن به غیر از دروازه بان های خود در رختکن پاری سن ژرمن داریم و به نظر من این تعداد خیلی زیاد است. در حال حاضر بازیکنانی وجود دارند که از فضای کافی برای قرار گرفتن در ترکیب برخوردار نیست. 

پس پاری سن ژرمن این فصل را با 21 بازیکن بزرگسال و چند مهره جوان به پایان خواهد رساند. باشگاه‌های بزرگی که در سطح بسیار بالایی عمل می‌کنند، آن‌هایی هستند که می توانند بهترین نیروهای جوان خود را بازیکنانی باکیفیت و باتجربه ادغام کنند و این راه موفقیت است."