باشگاه بارسلونا به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی خود، اعلام کرد از تصمیم خود برای جدایی او بر نخواهد گشت و امیدوار است ممفیس موضع باشگاه را درک کرده و از مخالفت دست بردارد.

اتمام حجت بارسا با ممفیس؛ اصرار نکن، باید بروی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت، چاپ کاتالونیا، مدعی شد کادر فنی بارسا به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی این تیم، اعلام کرد از تصمیم خود برای جدایی او برنخواهد گشت چرا که بلوگرانا در حال حاضر با ترافیک مهاجمین مواجه است.

باشگاه بارسا معتقد است با توجه به در پیش بودن جام جهانی، دیپای باید این را درک کند که اگر به اصرار خود برای ماندگار شدن در نوکمپ ادامه دهد، فصل آینده دقایق اندکی بازی خواهد کرد. به این ترتیب، شانس او برای ثابت کردن خود به کادر فنی تیم ملی هلند کمتر خواهد شد.

این در حالی است که ممفیس دیپای در تور آمریکای بارسلونا، در اولین بازی تدارکاتی مقابل اینترمیامی، یک گل زیبا به ثمر رساند. اما این باعث نشده که کادر فنی بارسلونا به رهبری ژاوی، درباره مهاجم هلندی تغییر رویه دهد.

ممفیس دیپای، در تور آمریکای بارسلونا، یک گل زیبا وارد دروازه اینتر میامی کرد

اسپورت می‌گوید کادر فنی و مدیریت ورزشی بارسلونا اخیرا جلسه‌ای مشترک با ممفیس دیپای برگزار کرده و از او خواستند از اصرار به ماندگار شدن در این تیم دست بردارد. آنها به ستاره هلندی گفتند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، باید روانه تیمی دیگر شود. مدیریت بارسا معتقد است این تصمیم هم به نفع بلوگرانا خواهد بود و هم ممفیس دیپای.