تمایل نادری به بررسی پیشنهادات خارجی باعث شد تا این بازیکن از تفکرات ریکاردو ساپینتو خارج شود.

نادری – استقلال؛ چرا قصه بازگشت به سرانجام نرسید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری یکی از نخستین بازیکنانی بود که استقلالی ها در اندیشه جذب او بودند تا از این بازیکن برای تقویت سمت چپ خط دفاعی و همچنین دفاع میانی تیمشان استفاده کنند. از آنجایی که بازگشت مرادمند و یزدانی در ابتدای بازار نقل و انتقالات نامشخص بود و همچنین دانشگر، سیلوا و غلامی نیز قراردادی نداشتند، مدیران باشگاه با این مذاکره باب گفتگو را باز کردند.

این بازیکن که با انتقالی از پرسپولیس به استقلال آمده بود، در تنها فصلی که پیراهن آبی های پایتخت را پوشیده بود، عملکرد خوبی داشت و جدا از این مسائل، توانست به محبوبیت قابل توجهی نزد هواداران دست پیدا کند. این مسائل دست به دست هم داد تا میان طرفداران از بازگشت نادری استقبال شود.

با این حال، فرسایشی شدن روند انتخاب سرمربی جدید استقلال و سپری شدن روزهای متوالی باعث شد تا نادری نیز برای بازگشت به جمع آبی های پایتخت دچار تردید شود و در این میان نیز آفرهایی از کشور بلژیک و حتی ترکیه به دست این بازیکن رسید و نادری ترجیح داد به جای انتظار جهت انتخاب سرمربی استقلال، این پیشنهادات را بررسی کند.

پس از انتخاب ساپینتو، استقلالی ها موفق به تمدید قرارداد سیلوا، چشمی و غلامی شدند ضمن اینکه سیدمحمد حسینی را نیز از هوادار به خدمت گرفتند. علاوه بر این، ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی نیز در تیم ماندند تا بدین ترتیب آبی ها در خط دفاعی و همچنین سمت چپ، با کمبود روبرو نباشند.

پس از این اتفاقات، نادری نیز موفق نشد که با تیم های خواهانش به توافق برسد و این بازیکن تمایل داشت که با بازگشت به فوتبال ایران، در فصل جدید پیراهن آبی های پایتخت را بر تن کند تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی بیازماید.

اما این بار برخلاف روزهای نخست فصل نقل و انتقالات، این استقلال بود که موفق به حفظ مهره های خط دفاعی خود (بجز دانشگر) شده بود و با بازگشت مرادمند، حضور سیلوا و غلامی و همچنین تمدید با روزبه و جذب سیدمحمد حسینی، ساپینتو نیازی به جذب مدافع جدید ندارد.

ضمن اینکه دست سرمربی پرتغالی در سمت چپ باز است و به همین دلیل استقلال قید جذب محمد نادری را زد تا بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان منتفی شود.