دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا، صبح امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال افتتاح شد.

افتتاح دوره  مربی گری درجه A  آسیا با حضور چهره‌های آشنا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال حسن کامرانى‌فر دبیر کل فدراسیون با حضور در افتتاحیه این دوره خاطر نشان کرد : "برگزاری اینگونه دوره ها مى تواند به بالابردن سطح کیفی مربیگرى فوتبال ایران کمک کند. فوتبال ایران از ظرفیت قابل توجهى برخوردار است و مربیان خصوصا مربیان جوان ما مى توانند نقش تعیین کننده اى در استفاده مناسب از این ظرفیت داشته باشند. امیدوارم با حمایت فدراسیون فوتبال تلاش هاى کمیته آموزش و حضور مدرسان توانمند و با دانش شاهد دوره بسیار خوب و موفقى باشیم."

در ادامه مرتضى محصص یکى از مدرسان این دوره رعایت انضباط در کلاس ها را با اهمیت خواند و با اشاره به شرکت کردن مربیان بزرگ دنیا در دوره های مختلف مربی گری افزود:" در سالهای گذشته "کارلو آنچلوتى" مربی سرشناس ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در سن ۶۳ سالگی برای ارتقاء سطح کیفی و فنی خود در کلاس یوفا  شرکت کرد و این مسئله نشان مى دهد که دانش افزایى از اهمیت زیادى برخوردار است. امیدواریم اینبار هم شاهد برگزارى یک دوره مفید و موفق باشیم."

گفتنی است؛ دوره مربیگری درجه A فوتبال در تهران از تاریخ 5 تا 12 مردادماه ( مرحله اول )، 3 لغایت 9 شهریور ماه (مرحله دوم) و 30 شهریورماه الی 8 مهرماه (مرحله سوم) برگزار می شود و مرتضی محصص به  عنوان مدرس و اصغر مازیار به عنوان دستیار این دوره انتخاب شده اند.

سیدمهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور، داوود حقی، ابراهیم شکوری و حمید عزیززاده چهره‌های شاخص حاضر در این دوره‌اند.