مسعود ابراهیم‌زاده معتقد است حضور قاسم حدادی فر و محمد نوری روی نیمکت ذوب‌آهن بالارفتن وزن فنی این تیم را به دنبال دارد.

قول ویژه کاپیتان ذوب‌آهن به هواداران باشگاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ابراهیم‌زاده، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ما از آخرین شرایط این تیم در اردوی تهران صحبت کرده و این قول را به هوادران تیمش می‌دهد که با توجه به پیش‌فصل خوب و  ثباتی که در ترکیب داشتند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

در ادامه صحبت‌های ابراهیم‌زاده را می‌خوانید؛

* پیش‌فصل خوبی داشتید و تقریبا از همه زودتر کار خودتان را آغاز کردید.

- فکر کنم جزو سه تیم اولی بودیم که تمرینات‌مان را آغاز کردیم با توجه به اینکه تقریبا نود درصد تیم حفظ شد و بازیکنان کمی به تیم پیوستند. به همین‌خاطر زودتر کار را آغاز کردیم و بازی‌های دوستانه خوبی برابر فجر و تیم امید خودمان داشتیم. اردوی خوبی هم در تهران داشتیم فقط هتل عوض کردن کمی ما و تیم‌های دیگر را اذیت کرد. گویا از یک سال قبل اتاق‌های هتل المپیک رزرو شده و بین این هتل و هتل اوین در رفت و آمد بودیم که البته مختص ما هم نیست و برای مثال تیم فولاد هم با همین مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. بازی دوستانه‌مان هم با مس رفسنجان امروز برگزار می‌شود و بازی با پرسپولیس هم که بعد از قرعه‌کشی لیگ لغو شد. قرار است بازی دوستانه‌ای هم روز نهم داشته باشیم و برگردیم. در کل شرایط اردو خوب بود.

* در مورد قرعه‌کشی لیگ چه نظری دارید؟ شروع کارتان با پرسپولیس است.

- خیلی مهم نیست با بچه‌ها هم که صحبت می‌کردیم دوست داشتیم در هفته‌های اول با سرخابی‌ها بازی کنیم اما انصافا کار سختی در پنج هفته نخست داریم. بعد از پرسپولیس باید با تراکتور در تبریز بازی کنیم و با مس رفسنجان در اصفهان. در ادامه باید با ملوان در انزلی بازی کنیم و بعد از آن هم دربی اصفهان با سپاهان. بازی‌های سخت و مهمی است اما تیم ما هم حفظ شده و کارهای تاکتیکی خوبی پشت سر گذاشتیم و مطمئن باشید از فصل قبل بهتر خواهیم بود.

* توقعات از تیم شما برای فصل آینده بالا رفته است با توجه به پیش فصل خوبی که داشتید.

* در کل به نسبت تیم‌های دیگر ریخت و پاشی نکردیم و فقط به جای بازیکنانی که جدا شدند آقای تاتار به نسبت خواسته‌هایشان بازیکنان جدیدی به خدمت گرفتند که ان‌شاءالله بهترین سال فوتبالی‌شان را پشت سر بگذراند. به هرحال از بچه‌ها راضی بودند و یارهای جوانی هم جذب شد که اسم‌شان را حتما در آینده بیشتر می‌شنوید.

* قاسم حدادی‌فر هم به کادر تیم‌تان اضافه شدند.

- نیازی به تعریف من ندارند. خوشحالم که این اتفاق افتاده و من در تراکتور و ذوب با ایشان بازی کردم. از نظر فنی و شخصیتی می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند که دارند این کار را انجام می‌دهند. آقای نوری هم مثل آقا قاسم به عنوان یم ملی‌پوش سابق و با شخصیت به کادر اضافه شدند که خیلی به تیم کمک خواهند کرد و وزن تیم با حضورشان بالا خواهد رفت.