سعید عزت اللهی با جدایی از وایله بولدکلاب، تیم بعدی خود را این هفته مشخص خواهد کرد.

بمب این هفته فوتبال ایران: سعید  عزت اللهی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات ایران به آخرین هفته‌های خود رسیده و تیم‌های لیگ برتری در تلاشند تا با جذب بازیکنان موردنظر، به استقبال فصل جدید رقابت‌های لیگ ایران بروند و در این بین بازیکنان لژیونر باتوجه به اینکه سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند، مورد توجه بسیاری از تیم‌ها قرار دارند.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و حتی بازیکنانی نظیر علی قربانی و حجت حق‌وردی نیز به دلیل همین امتیاز به عنوان خریدهای کارآمد راهی پرسپولیس و فولاد شدند اما جذب بازیکنانی که علاوه بر این امتیاز، از مشخصه‌های فنی و سنی هم برخوردار باشند، طبیعتا می‌تواند به مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی تبدیل شود.

در سال‌های اخیر همیشه نام سعید عزت اللهی به عنوان بازیکنی که خواهان زیادی در فوتبال ایران دارد، مطرح شده و در این پنجره نیز ابتدا از سوی پرسپولیس و استقلال که نیازمند هافبک دفاعی بودند، این شایعات طرح شد و در ادامه به سایر باشگاه‌ها رسید و پس از اینکه قربان بردیف هدایت تراکتور را برعهده گرفت، نام عزت اللهی بیش از پیش در کنار اسم تراکتور قرار گرفت.

با این حال در روزهای اخیر این شایعات فراتر رفته‌اند و به توافق نیز رسیده‌اند؛ اینکه بردیف، سعید را برای بازگشت به ایران متقاعد کرده و باشگاه تراکتور از نظر مالی رقم قابل توجهی را به این بازیکن پرداخت می‌کند. شایعاتی که هرگز از سوی باشگاه تراکتور و به خصوص سعید عزت اللهی تایید نشده‌اند اما حالا مشخص شده که بردیف در بدو ورود به ایران، جلسه‌ای را با این ملی پوش جوان اما باتجربه برگزار کرده است.

نکته مهم اینکه تجربه انتقال قرضی به قطر با سود سرشار برای باشگاه وایله، باعث شده تا این تیم همچنان منتظر پیشنهادی مطلوب از نظر مالی برای این بازیکن باشد و حتی اعلام کرده که حاضر است با عزت اللهی قراردادی جدید امضا کند و سپس او را به صورت قرضی به تیمی بفرستد.

آنچه مسلم است، عزت اللهی این هفته تیم خود را انتخاب خواهد کرد و پس از اینکه رضایت باشگاه وایله جلب شود،  مقصد بعدی یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی هم مشخص خواهد شد.

ترجیح عزت اللهی بازی در اروپا و سپس لیگ‌های حوزه حاشیه خلیج فارس است.

عزت اللهی هافبک دفاعی 25 ساله فوتبال ایران است که 45 بازی ملی دارد و از سال 2014 با انتقال به تیم سی اتلتیکو مادرید، ماجراجویی خود را در قاره سبز آغاز کرد و پیراهن تیم‌های رستوف، آنژی ماخاچ، آمکار پرم، ردینگ، اوپن، وایله و الغرافه را هم پوشید.