یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل لایپزیش و فتح سوپر جام آلمان از بازیکنانش قدردانی کرد ولی گفت بایرن در دقایق پایانی موقعیت‌های زیادی به لایپزیش داد.

ناگلزمان: بدن‌ها کم آورد ولی شایسته برد بودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیدار سوپرجام آلمان موفق شد لایپزیش را با نتیجه 5-3 شکست داده و این جام را به خود اختصاص دهد.

بایرنی‌ها در نیمه اول برتری قابل ملاحظه‌ای بر حریف داشتند و این نیمه را برتری 3-0 پشت سر گذاشتند. اما در نیمه دوم خبری از برتری کامل بایرن نبود و لایپزیش حتی در دقایق پایانی نتیجه را 4-3 کرد و امیدوار بود بتواند کار را به وقتهای اضافه بکشاند. اما در نهایت لروی سانه کار را برای بایرن مونیخ تمام کرد تا شاگردان ناگلزمان با اختلاف دو گل به این بازی پایان دهند.

ناگلزمان در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت:" ما می‌خواستیم امروز نشان بدهیم که هواداران فصل آینده باید چه انتظاری داشته باشند. اما در دقایق پایانی اختلاف خیلی کم شد. ما در نیمه اول عالی بودیم ولی متوجه شدیم که از دقیقه 60 به بعد از نظر بدنی مشکل داشتیم.

از دقیقه شصت به بعد دیگر نمی‌توانستیم آنطور که می‌خواهیم پرس کنیم. باید زودتر نتیجه بازی را قطعی می‌کردیم. با اینحال من معتقدم شایسته پیروزی بودیم.

باید روی نقش جمال موسیالا تاکید کنیم. او واقعا استثنایی بود. همه باید قبول کنند جمال بازیکنی در کلاس جهانی است. عملکرد امروز او اثبات این حرف است".