هانسی فلیک، یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمید زیج پس از قهرمانی شب گذشته بایرن در حال گفتگو دیده شدند.

فلیک، ناگلزمان و صالح  حمید زیج؛ کدورت‌ها رفع شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار سوپرکاپ فوتبال آلمان به مصاف لایپزیش رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 3-5 از سد این تیم عبور کند.

شاگردان ناگلزمان با این قهرمانی توانستند اولین جام این فصل را از آن خود کنند و توانایی‌شان را پس از تابستان موفقی که در پنجره نقل و انتقالات پشت سر گذاشتند، به نمایش بگذارند. 

بسیاری از هواداران بایرن نگران بودند که جدایی روبرت لواندوفسکی تاثیر منفی رو عملکرد این تیم خصوصا در خط حمله داشته باشد اما مربی جوان آلمانی بایرن نشان داد که به خوبی برای دوران پس از جدایی لوا آماده شده است و نبود این بازیکن برای او چندان نگران‌کننده نیست. 

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، هم برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته بود و پس از پایان این بازی و اهدای جام قهرمانی به تیم برنده، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد او به همراه ناگلزمان و همچنین صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در حال گفتگو و خوش و بش در تونل ورزشگاه هستند. 

پیش از این، بسیاری از رسانه‎‌های آلمانی، یکی از دلایل اصلی جدایی فلیک از بایرن را اختلافاتی که با صالح حمیدزیچ داشت عنوان کرده بودند و ویدیویی که از یکی از سخنرانی‌های او برای بازیکنان بایرن منتشر شده بود نیز این موضوع را تایید می‌کرد. 

اما به نظر می‌رسد که این دو نفر اختلافات را به صورت کامل کنار گذاشته‌اند و حالا رابطه خوبی با یکدیگر دارند. فلیک نیز از این که تیم سابقش موفق شده بود در سوپرکاپ آلمان به قهرمانی برسد خوشحال به نظر می‌رسید.