انتقال محمد محبی به استقلال یک ساله و قرضی خواهد بود.

یک تیر و چند نشان؛ محبی در استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالاتی این فصل فوتبال ایران، محمد محبی است. هافبک 23 ساله بوشهری که بعد از درخشش در لیگ دسته اول ایران به سپاهان آمد و تبدیل به پدیده فوتبال ایران زیر نظر امیر قلعه نویی شد. محمد محبی در زمان حضور مارک ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شد و حتی در مسابقه حساس مقابل عراق به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت. او پس از جدایی امیر قلعه نویی از سپاهان زیر نظر محرم نویدکیا آن فروغ گذشته را نداشت و در نهایت تصمیم گرفت سپاهان را به مقصد لیگ پرتغال ترک کند. بنابراین در فصل گذشته محبی راهی باشگاه سانتاکلارا شد که قرار بود شهریار مغانلو را به سپاهان بدهد و در ازای بخشی از مبلغ قرارداد این پدیده جوان را در اختیار بگیرد. محبی در این فصل کم و بیش در سانتاکلارا بازی کرد اما شاید به هدفی که از فوتبال پرتغال در ذهنش بود نرسید. با این حال با شروع فصل نقل و انتقالات نیم فصل و در شرایطی که گل گهر و استقلال و پرسپولیس به دنبال جذب او بودند؛ طوری رفتار کرد که قرار است انگار یک سال دیگر هم در اروپا به حضور خود ادامه دهد.

این نقل قول به‌صورت مکرر از زبان وی مطرح شده که او دوست دارد در اروپا به زندگی ادامه بدهد و با وجود اینکه ایجنت‌ها و باشگاه‌هایی که او را می‌خواستند با اشاره به فصل جام جهانی او را به حضور در ایران ترغیب می‌کردند؛ اما محبی گارد خود را در برابر هیچ تیمی باز نکرد. با این حال بازگشت او به پرتغال و حضور در تمرینات تیم سانتاکلارا محبی را با شرایط جدید این باشگاه مواجه کرده است. باشگاهی با تغییرات مدیریتی و سیاست‌های جدید که ظاهرا قرار نیست فضای درخشش را در اختیار محمد محبی قرار بدهد. از سوی دیگر ایجنتی که به دنبال کار انتقال اوست؛ ایجنت ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال است که اعتبار و امنیت فوق العاده‌ای در فوتبال پرتغال دارد و کلیدی است که به هر قفلی می‌خورد. از این‌رو به نظر می‌رسد تا سه، چهار روز آینده حضور محمد محبی در استقلال تبدیل به خبر قطعی بشود. آنهم در شرایطی که استقلال بیشترین حمله‌وران ممکن را به‌خدمت گرفته و از این جنبه قوی‌ترین تیم در لیگ پیش رو است.

این خبر را نشریه رکورد پرتغال منتشر کرده است.

خبر مربوط به انتقال محبی در روزنامه رکورد

محمد محبی با انگیزه درخشش در ترکیب استقلال و دعوت دوباره به اردوی تیم ملی و پیدا کردن موقعیت حضور در جام جهانی سانتاکلارا را ترک خواهد کرد. او فصل گذشته سه گل برای سانتاکلارا زد که مهمترین گل او به تیم بنفیکا بود. ماریو سیلوا از این بازی در نوک خط حمله هم بهره می برد و آخرین گل او در بازی دوستانه با ریوآوه به ثمر رسید اما به نظر می رسد ساپینتو قصد دارد از این بازیکن در پست وینگر استفاده کند چون پست تخصصی اش است.