ژاوی هرناندز سخت مخالف جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ است و به مدیران باشگاه بارسلونا نیز این مساله را اطلاع داده است.

مخالفت شدید ژاوی؛ به پیشنهاد چلسی نگاه هم نکنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، امروز ادعا کرد که باشگاه چلسی قصد جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا را دارد.

چلسی در اوایل پنجره تابستانی موفق به جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی شد، اما توماس توخل قصد دارد پس از جدایی روملو لوکاکو یک مهاجم دیگر نیز به تیم خود اضافه کند و نام پی‌یر امریک اوبامیانگ در فهرست این تیم قرار گرفته است. این مهاجم باتجربه که در ماه فوریه به بارسلونا پیوسته بود، خودش خواهان ماندن در این باشگاه است، اما شرایط مالی خاص این تیم ممکن است آنها را مجاب به فروش این ستاره گابنی کند.

اوبامیانگ زمستان گذشته برای جدایی از آرسنال و پیوستن به بارسلونا بسیار تلاش کرد. او فصل قبل موفق به زدن 13 گل برای بارسلونا شد و ثابت کرد که مهره‌ای موثر برای بلوگراناست.

در واکنش به شایعه پیشنهاد چلسی، نشریه اسپورت به نقل از یکی از افراد نزدیک به ژاوی نوشت که سرمربی بارسا مخالفت شدید خود با جدایی اوبامیانگ را اعلام کرده است. او حتی معتقد است که پیشنهاد چلسی نباید مورد بررسی قرار بگیرد. ژاوی به مدیران باشگاه گفته است که تنها در صورت تمایل خود بازیکن و رسیدن پیشنهاد مالی خوب، اجازه جدایی به ستاره گابنی خواهد داد. 

ژاوی تاکید دارد که اوبامیانگ با وجود ترافیک شدید در خط حمله بارسا، شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خواهد داشت و به اوبامیانگ برای فصل پیش رو نیاز مبرم دارد. طبق ادعای اسپورت، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از چلسی به بارسلونا نرسیده و تنها با خود بازیکن صحبت شده است.