کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، انتقال رناتو سانچس را تایید کرد و گفت که ممکن است چند بازیکن دیگر را نیز جذب کنند.

گالتیه خرید جدید پاری‌سن‌ژرمن را تایید کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که پاری‌سن ژرمن برای جذب رناتو سانچس، ستاره پرتغالی لیل، به توافق کامل رسیده است. برای این بازیکن 15 میلیون یورو پرداخت خواهد شد. میلان در ماه‌های اخیر شرایط جذب رناتو سانچس را زیر نظر داشت و حتی با این تیم فرانسوی وارد مذاکره نیز شده بود. به نظر می‌رسید که سانچس یکی از اهداف کلیدی میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد اما او در نهایت پی اس جی را انتخاب کرد. رناتو در لیل سابقه بازی زیر نظر کریستوف گالتیه را دارد و به نظر می رسد گالتیه در این انتقال نقش بسیار مهمی داشت.

گالتیه در نشست خبری بازی پی اس جی و کلرمون، جذب رناتو را تایید کرد و گفت:« بله، او امروز عصر قرار است به باشگاه بیاید. رناتو بازیکنی با ویژگی های متفاوت است و در تیم، بازیکنی مشابه او نداریم. رناتو می تواند کنار مارکو وراتی و ویتینیا، فوق العاده کار کند. او بازیکنی است که می تواند به راحتی از خطوط دفاعی حریف عبور کند و به تیم مقابل ضربه بزند. او در کارهای دفاعی نیز به تیم کمک می کند و البته چون در تمرینات پیش فصل لیل غایب بود، کمی دیر به تیم اضافه خواهد شد.»

گالتیه در ادامه تایید کرد که خریدهای دیگری نیز خواهند داشت:« فصل نقل و انتقالات ساده نیست و خرید بازیکن خوب نیز دشوار است. اینجا نیستیم تا هر بازیکنی را به خدمت بگیریم. بسته به نیاز تیم بازیکن جذب خواهد شد. بازیکنانی باکیفیت می خواهیم که باعث ایجاد رقابت سالم در تیم شوند. نمی دانم چند بازیکن دیگر به ما اضافه خواهند شد ولی باشگاه هر کاری خواهد کرد تا بهترین مجموعه ممکن را برای فصل پیش رو داشته باشیم.»